هیئت تکواندوی البرز توجه فراوانی به بخش بانوان دارد

کرج - رئیس هیئت تکواندو استان البرز گفت: روند تکواندو استان البرز رو به رشد است و هیئت توجه فراوانی به بخش بانوان دارد.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار مهر،   در خصوص آخرین وضعیت تکواندوی بانوان استان البرز اظهار کرد: تکواندو در بخش بانوان یک‌روند صعودی را در پیش‌گرفته است و خوشبختانه حضور مربیان بزرگ این رشته ورزشی در استان البرز باعث شده است شاهد درخشش ورزشکاران البرزی در لیگ‌های کشوری باشیم.

وی ادامه داد: هیئت تکواندوی استان البرز در چند سال اخیر به‌عنوان هیئت برتر در کشور معرفی‌شده است و نکته جالب‌توجه این است درخشش بانوان البرزی در این رتبه‌بندی تأثیر فراوانی داشته است.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای بانوان ملی‌پوش البرزی دارید گفت: در حال حاضر چند ملی‌پوش سرشناس ازجمله کیمیا علیزاده در اردوی تیم ملی هستند که مجموعه هیئت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا آن‌ها در بهترین شرایط به تمرین بپردازند.

نوذری در ارتباط با کسب مدال برنز کیمیا علیزاده و مهدی خدابخشی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: این دو چهره پرافتخار البرز از بهترین‌های تکواندو جهان هستند و قطعاً شاهد درخشش آن‌ها دربازی‌های مهم آسیایی جاکارتا و سپس المپیک توکیو خواهیم بود و کسب مدال آن‌ها برای ما باارزش است.

وی عملکرد تیم ملی دربازی‌های قهرمانی آسیا را فرصتی مناسب برای ارزیابی تیم شناسایی نقاط ضعف و قوت عنوان کرد و گفت: این نتایج در زمان مناسبی اتفاق افتاد و تلنگری است تا با تمرین بیشتر و تمرکز بهتر خود را مهیا مسابقات مهم آینده کنیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز اضافه کرد: در سال‌های اخیر به دلیل کمبود سرانه ورزشی با مشکلات فراوانی مواجه بودیم ولی تلاش مربیان و اعضای هیئت تکواندوی استان البرز باعث شده عملکرد هیئت در کشور بهترین شود.