تکواندوکار ملی پوش البرزی: آماده رقابت های پیش رو هستم

 مهدی حاجی موسایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آسیب‌دیدگی قبل از مسابقات گرنداسلم ۲۰۲۳ که به میزبانی چین برگزار شد، افزود: آسیب‌دیدگی قبل از این رقابت‌ها ایجاد شد و اکنون بهبود پیدا کرده ام.

وی ضمن ابراز امیدواری برای شرکت در رقابت‌های پیش روی تصریح کرد: اکنون در اردو تیم ملی برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات آینده تمرین می کنم.

حاجی موسایی ، ایمان به خدا ، تلاش بی وقفه و اعتماد به مدیران را سه رمز برای موفقیت عنوان کرد و به رقابت‌های قاره‌ای که سال آینده برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: اینکه فدراسیون برای شرکت در این رقابت‌ها، مسابقات انتخابی برگزار خواهد کرد یا خیر را نمی‌دانم، اما تمایلم بر این است که کار نیمه تمامم را با موفقیت به پایان برسانم.

گفتنی است، کسب مدال‌های طلا و نقره آسیا، مدال طلا المپیک دانشجویان، مدال طلا و نقره گرندپری، مدال برنز کشورهای اسلامی، مدال طلا پرزیدنت کاپ آسیا، مدال طلای اوپن آسیا، مدال نقره جام باشگاه‌های آسیا، مدال طلا و برنز تورنمنت جام فجر، مدال طلا بیروت اوپن، مدال طلا ترکیش اوپن، مدال نقره اوپن کره جنوبی، مدال نقره انتخابی گرنداسلم و حضور در سه دوره مسابقات جهانی از مهمترین افتخارات این تکواندو کار البرزی عضو تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران است.