البرز میزبان مسابقات پرورش اندام کارگران کشور

خلیل عبداللهی افزود: این رقابت ها یکم و چهارم تا ششم بهمن ماه امسال در سالن شهید کیانپور کرج در۲ بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه البرز امسال میزبان ۶ رشته ورزشی کشور بوده است، اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران کشور در سالن شهید مطهری کرج و مسابقات «فیتنس چلنچ» در سالن ورزشی شهرکوهسار شهرستان ساوجبلاغ از این جمله این میزبانی ها بوده است.

عبداللهی با اشاره به انجام مراحل پایانی ساخت خوابگاه یکصد تختخوابی مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی(ره) البرز گفت: در زمان حاضر نبود یک خوابگاه مجهز از مشکلات ورزش کارگری در این استان است و همین مساله سبب شد تا در میزبانی ها با مشکلات زیادی مواجه شویم.

رییس هیات ورزش کارگران البرز بیان کرد: به همین منظور مجبور بودیم که در زمان های خاص میزبانی ها را قبول کرده تا بتوانیم از خوابگاه های ورزشی، دانش آموزی و دانشجویی استان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و امور جوانان البرز، مراحل پایانی ساخت خوابگاه ۱۰۰ تختخوابی مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی(ره) در شهرک جهان نما کرج به عنوان هتل چند ستاره در دست انجام است .

عبداللهی افزود: تامین بودجه برای تکمیل این خوابگاه در دست اقدام است که در صورت تامین اعتبار، عملیات ساخت آن تا ۲۲ بهمن امسال به پایان می رسد درغیر این صورت اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با هفته کارگر شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

فعال بودن ۲۸ انجمن در هیات ورزش های کارگری البرز

رییس هیات ورزش کارگران البرز با بیان اینکه اکنون ۲۸ انجمن در هیات ورزش های کارگری این استان فعال هستند، تصریح کرد: این هیات ها در رشته هایی از جمله کشتی، فوتبال، تنیس روی میز و دیگر رشته ها فعالیت دارند.

وجود ۳۵ هزار ورزشکار کارگری حرفه ای و مبتدی در البرز

عبداللهی کرد: حدود ۱۷ هزار ورزشکار در بخش کارگری در استان در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۲ هزار ورزشکار به صورت حرفه ای و مابقی به صورت مبتدی در رشته هایی از جمله ورزش های صبحگاهی و پیاده روی در صنایع فعالیت می کنند.

وی گفت: اعزام۲۳ تیم به مسابقات قهرمانی کارگران کشور در۲ رده بانوان و آقایان از مهمترین فعالیت های سال جاری هیات ورزش کارگران البرز است.