کسب پنجمی لیگ برتر هندبال بانوان ارزشمند است/قدردان حمید کریمی و باشگاه شهدای رزکان هستیم 

رییس هیات هندبال استان البرز کسب عنوان پنجمی تیم شهدای رزکان البرز در لیگ برتر هندبال بانوان را در اولین حضور بسیار ارزشمند دانست و از حمایت های مدیریت این باشگاه قدردانی کرد.
به گزارش 90 البرز، مرتضی خادمی اظهار کرد: لیگ برتر هندبال بانوان در حالی با معرفی قهرمان به پایان رسید که نماینده البرز تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سوم و به لطف تفاضل گل کمتر به نسبت تیم چهارم در جایگاه پنجم قرار گرفت.
وی با قدردانی از تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: در ابتدا باید از آقای حمید کریمی مدیر باشگاه شهدای رزکان تشکر کنم که با درک شرایط حساس تیم و با هدف حمایت از دختران البرزی تیم را تحت پوشش خود گرفت و زمینه حضور تیم البرز در لیگ برتر هندبال را فراهم کرد.
خادمی تصریح کرد: حمایت مالی و روحی آقای کریمی بسیار ارزشمند بود و موجب دلگرمی نسل طلایی دختران هندبالیست البرز شد و امیدوارم در فصل جدید نیز بتوانیم با حمایت اقای کریمی و باشگاه ریشه دار شهدای رزکان حضوری پرقدرت تر در لیگ برتر داشته باشیم و  برای کسب سکو و رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش کنیم.
متولی هندبال البرز در ادامه گفت: همچنین باید از کادرفنی و بازیکنان تیم تشکر ویژه ای داشته باشم که خالصانه و با حداقل قرارداد برای نماینده البرز به میدان رفتند و توانستند رتبه ای ارزشمند را در میان تیم های متمول و پرامکانات لیگ برتری کسب کنند.
خادمی در پایان گفت: قطعا تلاش خواهیم کرد با کمک حامیان مالی وباشگاه های بومی زمینه حضور استعدادهای البرزی را در لیگ برتر فراهم کنیم و این رویکرد در سال آینده وبرای تیم پسران نیز اجرایی خواهد شد.