رییس هیات آمادگی جسمانی شهرستان کرج: سال پرکاری را پشت سر گذاشتیم/ به مسئولیت اجتماعی خود عمل کردیم

رییس هیات آمادگی جسمانی شهرستان کرج با اشاره به اجرای کامل برنامه های این هیات ورزشی در سال جاری گفت: در کنار عمل به تقویم ورزشی در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار اثرگذار بوده ایم.
به گزارش 90 البرز، رضا آزادفلاح اظهار کرد: این هیات ورزشی تلاش بسیاری کرد تا در کنار هیات استان در جهت توسعه اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی گام بردارد و ماحصل این رویکرد برگزاری بیش از 280 برنامه ورزشی و 57 برنامه فرهنگی بوده است.
وی افزود: در حوزه ورزشی در کنار برگزاری مسابقات مختلف شهرستانی میزبان بخش زیادی از رویدادهای استانی بودیم و در مناسبت های مختلف از جمله دهه مبارک فجر نیز برنامه های مختلفی را برگزار کردیم.همچنین با هدف توسعه همگانی و سلامت محور نیز همایش های مختلفی برگزار شد.
ازادفلاح بیان کرد: در بخش آموزش نیز کلاس های مختلف و دوره های آموزشی مختلفی را با همکاری هیات استان برگزار کردیم و تلاش شد در این بخش نیز اثرگذار باشیم.
آزادفلاح در ادامه گفت: 28 رشته زیر مجموعه این هیات فعالیت دارند که برنامه ریزی برای آنها انرژی و توان مضاعفی می طلبد با این حال به مدد همراهی خانواده بزرگ آمادگی جسمانی کرج و در سایه حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج و هیات استان توانستیم رویدادهای مختلفی را برگزار کنیم و ماموریت های ذاتی خود را به انجام برسانیم.
وی به حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: ما در راستای مسئولیت اجتماعی خود امسال همایش هایی را برای طیف های مختلف برگزار کردیم. این همایش ها در قالب همکاری با دانشگاه ها، مدارس، اسایشگاه کهریزک و انجمن کودکان سندورم داون برگزار شد و مورد استقبال و توجه هم قرار گرفت.
وی در پایان گفت: نزدیک به 12 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان کرج داریم که خود گویای ظرفیت بالای این کلانشهر است و تلاش خواهیم کرد در سال آینده نیز با ظرفیت بیشتر و توانی افزون تر در حوزه توسعه ورزش خصوصا در دو بعد آموزشی و همگانی در ابعاد مختلف گام برداریم.