یکی از قدیمی‌ترین زمین‌های فوتبال کرج احیاء می‌شود

اهالی فوتبال در استان البرز در حالی این روزها با دغدغه بزرگ کمبود زمین های چمن روبرو هستند که در خبری خوش و مسرت بخش قرار است یکی از قدیمی ترین زمین های فوتبال در منطقه حصارک کرج توسط بخش خصوصی بازسازی و احیاء شود.

به گزارش 90 البرز وبه نقل از خبرگزاری برنا ، زمین چمن مجموعه ایثارحصارک کرج اخیرا به موسسه ورزشی رایا شهرام گوهردشت واگذار شده و کار بازسازی و احیاء آن آغاز شده است.

در ارتباط با کم و کیف این پروژه مدیر این موسسه ورزشی اظهار کرد: سال ها است که در عرصه تیمداری و آموزش فوتبال و همچنین مدیریت مجموعه های ورزشی فعالیت دارم و تلاش کرده ام بهترین خدمات را به خانواده ها و علاقمندان به ورزش ارائه کنم.

شهرام معدلت در ارتباط با انگیزه خود در خصوص تصدی گری مجموعه های ورزشی افزود: استان البرز و مشخصا شهر کرج همواره از کمبود سرانه های ورزشی رنج برده و به دلیل حجم بالای تقاضا عملا بسیاری از باشگاه ها و مدارس فوتبال از فرصت و بستر مناسب برای ارائه آموزش بی بهره بوده اند.

وی ادامه داد: اتفاق تلخ تر عدم نگهداری و صیانت از امکانات محدود موجود بوده به نحوی که زمین های چمن اندک شمار موجود در سطح شهر یا بی کیفیت شده اند و یا به حال خود رها شده و امکان استفاده ندارند.

مدیرموسسه ورزشی رایا شهرام گوهردشت با بیان اینکه چندین زمین چمن فوتبال در نقاط مختلف شهر کرج می توانند با بهسازی و رسیدگی لازم به چرخه بهره برداری بازگردند گفت: یکی از این زمین ها که به نوعی جز پرمخاطب ترین فضاهای ورزشی محسوب می شود زمین چمن فوتبال مجموعه ایثار حصارک است که با تلاشی که صورت گرفت به این شرکت واگذار شده و تلاش خواهیم کرد آن را احیاء و دوباره در اختیار جامعه فوتبال قرار دهیم.

معدلت اضافه کرد: به محض انجام فرایند اداری مزایده و واگذاری این زمین کار بهسازی و احیاء آن آغاز شده است. خوشبختانه طی روزهای گذشته خاکبرداری زمین به پایان رسیده وفرایند تسطیح زمین آغاز شده و طبق جدول زمانبندی ادامه کار تا آماده سازی کامل انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ایجاد یک زمین مناسب و با کیفیت مشاوره های فنی لازم را دریافت کرده ایم و تلاش می کنیم زمین چمن با کیفیت و خوبی را به اهالی فوتبال هدیه کنیم.

این چهره با سابقه فوتبال البرز با تاکید براینکه منافع مالی در قبول این مسئولیت مطرح نبوده است گفت: زمان بسیاری لازم است تا این زمین مهیای حضورتیم ها شود .تا آن زمان باید هزینه سنگینی برای احیا آن صرف شود با این حال خوشحالم که می توانم در جهت توسعه سرانه فضاهای ورزشی شهر گامی بردارم و نقشی در رونق دوباره این زمین چمن با سابقه داشته باشم.

معدلت در بخش دیگری از صحبت های خود به دیگر پروژه های ورزشی در دست اقدام این موسسه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر احیاء وآماده سازی زمین طبیعی شماره 4 مجموعه ورزشی  آزادی تهران را به پایان برده ایم و آماده بهره برداری است . در کنار آن زمین های چمن مصنوعی جنب دریاچه آزادی نیز مراحل پایانی را میگذارند و به زودی به روی علاقمندان گشایش خواهد یافت.

مدیرموسسه ورزشی رایا شهرام گوهردشت خاطرنشان کرد: با توجه به مسافت کوتاه این مجموعه تا کرج در کنار خدمات رسانی به تیم های مختلف پایتخت این آمادگی را داریم تا با شرایط مناسب میزبان تیم های البرزی باشیم تا کمی از نیاز آنها را در حوزه سخت افزاری مرتفع کنیم.

معدلت گفت: زمین های چمن بسیاری در نقاط مختلف شهر کرج وجود دارند که در سالهای اخیر به دلایل مختلف از چرخه خدمات رسانی خارج شده و می توان با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی آنها را احیا و در اختیار ورزشکاران قرار داد.

وی اظهار کرد: بیش از یک دهه در رشته های فوتبال و فوتسال مشغول به آموزش هستم و بازیکنان مستعد زیادی را معرفی کرده ام.همواره سعی کرده ام محیط ورزشی سالمی را برای رشد وبالندگی آینده سازان این کشور مهیا کنم تا شاهد پیشرفت آنها باشیم.

معدلت در پایان گفت: خوشبختانه هم در البرز وهم در تهران وبا نگاه مثبت مسئولان امر به مجموعه ما اعتماد شده و ما نیز تلاش خواهیم کرد پاسخ این اعتماد را بدهیم و در نهایت گامی را در جهت توسعه و رونق ورزش برداریم.