هیات هندبال البرز از چهره های برتر وموفق خود تقدیر کرد

همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) هیات هندبال استان البرز در مراسمی از چهره های برتر وموفق این رشته ورزشی در بخش های مختلف تقدیر کرد.

به گزارش 90 البرز، این مراسم عصر چهارشنبه با حضور پرشور خانواده بزرگ هندبال البرز،نایب رئیس فدراسیون هندبال و برخی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

در این مراسم در بخش های مختلف از ورزشکاران حاضر در تیم های ملی ، نفرات تیم های اعزامی البرز به مسابقات کشوری، پیشکسوتان،مربیان،کمیته های استانی وهیات های برتر شهرستان ها ، اصحاب رسانه و حامیان این ورزش تقدیر به عمل آمد.

رئیس هیات هندبال استان البرز در این مراسم با قدردانی از تمام کسانی که در توسعه و رشد این ورزش نقش داشتند گفت: معرفی چندین ملی پوش به تیم های ملی، شرکت مستمر در مسابقات و لیگ های کشوری و استعدادیابی و شناسایی چهره های مستعد سبب شده هندبال البرز جایگاهی مناسب در سطح کشور و استان پیدا کند.

مرتضی خادمی افزود: در این مسیر سختی ها و مشقت های بسیاری را متحمل شدیم اما خوشبختانه همراهان خوبی را در کنار خود داشتیم که این مسیر را هموار می کرد.

تقدیر ویژه از کارآفرین برتر و حامی هندبال البرز

وی تصریح کرد: در کنار قدردانی از همکارانم در هیات هدنبال استان ،شهرستان ها و پیشکسوتان باید تشکر ویژه ای از کارآفرین ورزش دوست استان آقای برزگر داشته باشم که با حضور موثر ودلسوزانه در عرصه هندبال و تشکیل باشگاه یکتا افروز بستر مناسبی را برای شتاب گرفتن توسعه هندبال البرز به خصوص در بخش بانوان مهیا کرد و سبب شد حضور پررنگ دختران البرزی در تیم های ملی را شاهد باشیم.

اتابک برزگر مدیرعامل صنایع روشنایی یکتا افروز وحامی هندبال البرز نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش ارزشمند خانواده هندبال البرز گفت: موفقیت های رقم خورده حاصل یک تلاش جمعی بوده و ریاست هیات هندبال و همکاران شان در این موفقیت نقشی ویژه داشته اند.

نایب‌ رییس بانوان فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران دیگر سخنران این مراسم بود و گفت: اتحاد بین صنعت و ورزش موجب شده تا امروز شاهد این باشیم که ورزشکاران خوبی چون ملی پوشان هندبال خلق و بتوانند در میادین بین المللی افتخار آفرینی کنند.

افسانه دهقانی افزود: در واقع این مهم نشان دهنده این است که تا زمانی که صنعت، سازمان ها و ارگان ها در کنار بخش ورزش نباشند، ورزشکاران ما نمی توانند شیرازه موجودیت خود را به منصه ظهور برسانند.

وی ضمن تقدیر از حمایت های بخش خصوصی برای ارتقای هندبال کشور خاطر نشان کرد: هندبالیست های ما امروز در عرصه بین المللی گل کاشتنند و ورزش کشورمان را سرافراز کردند.

دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های رشته هندبال در استان البرز تصریح کرد: هندبال این استان ۱۳ ملی پوش در رده های مختلف تحویل داده که این مهم به برکت حمایت بخش خصوصی از این رشته ورزشی در استان است.

وی ادامه داد: مجموع اتفاقات صورت گرفته در هندبال البرز نشان از آینده نگری و مدیریت صحیح و خوب هیات استان دارد.