بانوان ملی‌پوش تکواندوکار ایران شرایط خوبی دارند

کرج - سرمربی البرزی تیم ملی تکواندو ایران گفت: بانوان ملی‌پوش شرایط خوبی دارند، به موفقیت آن‌ها در رقابت‌های جهانی منچستر امیدوارم.

مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم تکواندو بانوان ایران در آستانه اعزام به مسابقات جهانی منچستر، اظهار کرد: یکی از تیم‌های آماده را در اختیارداریم، در مدت پنج ماهی که تیم بانوان تمریناتش را برگزار کرد سعی کردیم شرایط خوبی را مهیا کنیم، امیدوارم که بتوانیم در مسابقات جهانی موفق باشیم.

وی ادامه داد: بازی‌های آسیایی جاکارتا بدترین خاطره دوران مربیگری من بود و فکر می‌کنم الآن وقت آن رسیده که نتایج ضعیف بازی‌های آسیایی را جبران کنم.

سرمربی البرزی تیم ملی تکواندو ایران به انگیزه بالایی ملی پوشان اشاره کرد و گفت: حضور بازیکنان ۱۷ و ۲۰ ساله نشان می‌دهد ما یک هدف‌داریم آن‌هم تزریق نیروی جوانی به تیم ملی که این اتفاق خوشایند افتاده است، انگیزه بالایی این نفرات، من را به درخشش آن‌ها در مسابقات جهانی منچستر امیدوار کرده است.

کمرانی گفت: در حال حاضر همدلی بسیار خوبی بین بچه‌ها وجود دارد اکرم خدابنده به لحاظ رفتاری و اخلاقی بهترین کاپیتان ما در سالیان اخیر بوده است و به آمادگی خوبی رسیده و درنهایت گر همه‌چیز در روز مسابقه خوب باشد این تیم می‌تواند اتفاق جدیدی را برای تکواندو بانوان رقم بزند.