انتصابی شایسته در هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری /”آزادفلاح” سکاندار امور شهرستان‌های البرز شد

ساختار منسجم و مدیریت حاکم بر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در سال های اخیر زمینه ساز رشد محسوس این ورزش در سطح کشور شده و امروز خانواده بزرگ این دو رشته ورزشی در سطح استان و ملی بسیار اثرگذار هستند.

به گزارش ۹۰ البرز، برگزاری مسابقات متنوع در سطح استان و حضور پررنگ در عرصه ملی البرز را به یک قطب اصلی در رشته اتومبیلرانی مبدل کرده است.

روز گذشته هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز در راستای غنی تر شدن این هیئت ورزشی انتصاب هایی را داشت و چهره های کاربلد و توانمندی را به ساختار خود اضافه کرد.

یکی از این انتصاب ها حضور رضا آزادفلاح در کمیته هماهنگی امور شهرستانهای تابعه هیئت استان البرز بود که نوید برنامه ریزی و توجه هیئت استان برای توسعه موزون دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری را می دهد.

رضا آزاد فلاح با سابقه بیش از یک دهه ای در این رشته و مدیریت هیئت ساوجبلاغ اینبار این مسئولیت را عهده دار شده تا ارتباط شهرستان های البرز وهیئت استان را عمیق تر و عملیاتی تر کند و آنها را در سطح مرکز استان یعنی کرج ارتقا دهد.

آزاد فلاح در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: به عنوان یک ورزشکار و یک عضو از خانواده موتورسواری واتومبیلرانی البرز شناخت خوبی از این ورزش دارم وخوشحالم که با اعتماد آقای درویشی ریاست هیئت استان مسئولیت خطیر امور شهرستان ها را در این هیئت ورزشی موفق عهده دار شدم.

وی افزود: هر کدام از شهرستان های استان البرز از ظرفیت و توانمندی ویژه و خاصی در دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری برخوردار اند که نیاز است در هیئت استان یک هماهنگ کننده و رابط برای اجرای کامل اهداف و برنامه ها در آن وجود داشته باشد.

آزاد فلاح با بیان اینکه در این خصوص هیئت استان به این جمع بندی رسید که کمیته امور شهرستان ها را فعال کند گفت: این مسئولیت به بنده واگذار شده و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا جایگاه شهرستان های البرز را به کرج نزدیک کنیم و هر کدام از شهرستان های البرز به آنچه لیاقت دارند برسند.

وی تصریح کرد: میزبانی از مسابقات و رویدادهای ملی و استانی با رویکرد توسعه گردشگری ورزشی از اولویت های این کمیته است و تلاش می کنیم این ماموریت ویژه را به خوبی به سرانجام برسانیم.