کاپیتان البرزی تیم کاراته آوای رزم : عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم

کاپیتان البرزی تیم کاراته آوای رزم با بیان اینکه عدم برگزاری مسابقات در ماه های اخیر بر کیفیت سوپرلیگ امسال تاثیر گذاشته است گفت: تمام توانم را برای موفقیت تیم به کار گرفته ام

به گزارش ۹۰ البرز نوید عبدالملکی اظهار کرد: دور رفت رقابت های سوپرلیگ کشور روز گذشته برگزار شد و با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم نتایج خوبی ر ا در این مرحله کسب کنیم.

وی افزود: در این مرحله فرصت انجام دو رقابت را با حریفان پیدا کردم وخوشبختانه با کمک هم تیم هایم موفق به کسب ۲ پیروزی در دو رفت شدیم.

عبدالملکی میزبانی و نحوه برگزاری مسابقات را مورد اشاره قرار داد و گفت: سازمان لیگ فدراسیون کاراته تمام امکانات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات به کار گرفته است و دور رفت هم در مجموع خوب وقابل قبول  ونزدیک به استانداردها برگزار شد.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود بازی های دور رفت وبرگشت در یک روز برگزار شود اما با تغییراتی قرار است در دو هفته متولی برگزار شود و قطعا در هفته آینده سطح کیفی بهتری را از تیم ها به خصوص آوای رزم شاهد خواهیم بود.

کاپیتان تیم آوای رزم در پایان گفت: خوشحالم که پس از ماه ها رکود و تعطیلی شاهد برگزاری یک رویداد در سطح ملی هستیم و برگزاری لیگ در این شرایط دشوار کار سختی بود که فدراسیون از عهده آن برآمد.