نماینده بسکتبال البرز مقابل همتای گرگانی خود به پیروزی دست پیدا کرد

 تیم بسکتبال دانش فراز، نماینده البرزی، از روز گذشته طی مدت سه روز به صورت دوره‌ای در تالار بسکتبال ورزشگاه ازادی به مصاف حریفان خود می‌رود.

گفتنی است؛ دانش فراز البرز، نبوغ اراک، مدرسه بسکتبال آتشی، شهرداری نوین گرگان چهار تیم برتر منطقه شمال هستند.

تیم‌های حاضر در منطقه جنوب به ترتیب نظم آوران سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان، تپنا بوشهر، خانه بسکتبال جهرم  هستند که از روز جمعه رقابت خود را در سیرجان انجام دادند.

تیم‌های شمال و جنوب پس از مشخص شدن جایگاه خود در مرحله ۱/۴ نهایی به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.

نماینده البرز امروز در گام نخست مرحله تعیین رتبه شمال به مصاف شهرداری نوین گرگان رفت که بازی پایاپای دو تیم به وقت اضافه کشیده شد و در نهایت با فرصت طلبی تیم دانش فراز در وقت اضافه دوم با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۱ با اختلاف یک امتیاز نماینده گرگان از پیش رو برداشت و با یک برد شیرین برای بازی فردا برابر نبوغ اراک آماده شد.

افشین آریاجو، کاپیتان تیم دانش فراز، در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص بازی امروز، گفت: دانش فراز البرز امروز بازی را خوب شروع کرد در کواتر اول سوار بر بازی بود، رفته رفته در کواتر بعدی با فشار تیم گرگانی تمرکز تیمی بهم ریخت و فاصله امتیازی کاهش پیداکرد.

آریاجو ادامه داد: در کواتر آخر بازی پایاپا پیش رفت و امتیاز مساوی شد بطوری که دوبار مسابقه به وقت اضافه کشیده‌ شد.

کاپیتان تیم با اشاره به اهمیت برد در بازی اول افزود: مسلما هر دو تیم به دنبال پیروزی و کسب امتیاز بودند و از لحاظ روحی و جسمی فشار زیادی را تحمل کردند، در نهایت با دوندگی بالا و تمرکز توانستیم در وقت اضافه دوم از نماینده گرگان پیشی بگیریم و این برد شیرین بدست آوریم.

وی درپایان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی بعدی  فرداست و زمان زیادی برای ریکاوری وجود ندارد فقط باید مانند یک بازیکن حرفه‌ای عمل کنیم و تمام تمرکز خود را به بازی فردا اختصاص دهیم تا در نهایت بهترین نتیجه بدست آوریم.