رییس هیات فوتبال البرز: تیم گل ریحان با بحران مواجه است

رییس هیات فوتبال البرز گفت: گل ریحان به عنوان تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور با بحران جدی مواجه است که خارج شدن از این وضعیت نیازمند وحدت و همدلی هرچه بیشتر بین مسوولان ارشد استانی و ورزشی است.

منصور بیک وردی  افزود: این تیم تنها سهمیه البرز در لیگ آزادگان است که امروز وضعیت بحرانی می تواند جایگاه تنها سهمیه استان  در لیگ را به مخاطره بیاندازد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که نماینده فوتبال استان در لیگ دسته ۲ نیز سال گذشته به لیگ سه سقوط کرده که البته امیدواریم امسال بار دیگر بتوانیم جایگاهش در لیگ دسته ۲ را به دست آورد.

بیک وردی گفت: امروز نیاز است تا تمام مسوولان استانی پای کار بیایند چرا که تنها جایگاهمان در فوتبال کشور در مخاطره است و بایستی با تشکیل کارگروهی با حضور مسوولان ارشد استان، مسوولان ورزشی و مدیران باشگاه تیم را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه گل ریحان نیازمند حمایت مالی است خاطر نشان کرد: از سوی دیگر نیاز است تا پیشکسوت های فوتبال استان نیز با همکاری مدیریت باشگاه پای کار آمده تا بتوانیم سهمیه استان را حفظ و پس از آن برای فصل بعد یک راهکار اساسی پیدا کنیم.

تیم فوتبال گل ریحان به دلیل مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی، نداشتن منابع مالی و بازیکن نتوانست نتایج قابل قبولی از خود برجای گذارد و هم اکنون در قعر جدول لیگ دسته یک و در مکان هجدهم آن قرار دارد.