تیم فوتسال فردیس زمین استاندارد برای تمرین ندارد

رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس با اشاره به مشکلات مختلف این رشته ورزشی در این شهرستان گفت: تیم فوتسال فردیس زمین استاندارد برای تمرین ندارد.

90 البرز- مجید رمضانی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار فردیس ضمن گلایه از مسوولان شهرستان افزود: ۱۲ سالن ورزشی شهرداری ها  و  اداره ورزش و جوانان  در فردیس دارند اما  زمین رایگان برای تمرین تیم فوتبال و فوتسال در اختیار هیات قرار نمی دهند و به این مکان ها به بخش خصوصی واگذار کرده اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد تیم ملی کشور از ورزشکاران فردیس هستند و افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان آورده اند ، گفت:  هر کدام از ورزشکاران و قهرمانان  رشته های مختلف ورزشی شهرستان فردیس در مسابقه های کشوری و بین المللی مقام آورده اند  تنها به خاطر توانایی داخلی و شخصی بوده است.

رمضانی  با اشاره به نبود زیرساخت های ورزشی در شهرستان فردیس اظهار داشت: از زمان تصدی به عنوان رییس هیات فوتبال فردیس تاکنون  توانسته ایم ۲ تیم فوتسال لیک یک کشوری بانوان و آقایان تشکیل دهیم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ باشگاه فوتبال در این شهرستان  خاطرنشان کرد: هیچ کدام از این باشگاه ها استاندارد بازی و تمرین برای لیک یک کشوری ندارند ضمن آنکه در استان البرز هم مورد بی مهری قرار گرفته ایم و هیچ کمکی برای تمرین فوتبال و فوتسال نکردند.

رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت: طی  چهار ماه  انجام  تمرین هتی ۲ تیم فوتسال بانوان و آقایان هیچ کدام از مسوولان شهری فردیس به این تیم ها  کمکی نکردند و فقط اداره ورزش و جوانان فردیس در این زمینه به کمک هیات فوتبال  آمد.

رمضانی افزود: هیات فوتبال زمین استاندارد برای تمرین ندارد و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان هزینه تیم فوتسال کرده ایم اما ریالی از سوی  مدیریت های  شهری شهرستان فردیس دریافت نکرده ایم.

وی توضیح داد: اگر باشگاه ورزشی با ۲ سکو ی تماشاچی برای بازی داشته باشیم ،می توانیم شور و نشاط را به جوانان فردیس منتقل کنیم و فضایی را برای استعدادیابی جوانان آماده کنیم.

رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت: فردیس فوتبالیست کم ندارد اما  اکنون  مجبور هستیم بازی های خود را در کرج انجام دهیم  که البته  کرج خودش  تیم دارد و توجهی به تیم فوتسال فردیس نمی کند.

رمضانی افزود: در زمان حاضر تیم فوتسال بانوان  فردیس در بازی های  لیگ یک کشور در ورزشگاه انقلاب کرج با اقتدار به رقابت می پردازد و تاکنون در این لیگ خوش درخشیده است .

وی در ادامه بیان داشت:  اگر چاره ای برای تیم فوتسال بانوان و آقایان اندیشیده نشود همین قدم های کوچکی که برداشته شده از بین می رود.