نایب رییس اسبق فدراسیون دوچرخه سواری:برکناری رییس هیئت البرز توهین به ورزش بود

نایب رییس اسبق فدراسیون دوچرخه سواری با انتقاد از عملکرد رییس فدراسیون گفت: آقای رشیدی به ما بگویند غیر از تغییر دکوراسیون اتاق شان چه کار ماندگاری از زمان حضورشان در این فدراسیون انجام داده اند.

90 البرز- برکناری رییس هیئت دوچرخه سواری البرز درحالی که طی 8 ماه گذشته عملکرد موفقی را به جای گذاشته بود بازخوردها و گلایه های بسیاری در سطح جامعه دوچرخه سواری و رسانه های گروهی به دنبال داشت.
در این ارتباط مجید مجید زاده نایب رییس اسبق فدراسیون دوچرخه سواری واز پیشکسوتان با سابقه این ورزش در گفتگو با خبرنگار ما ضمن واکاوی این اتفاق نقدهایی را به نوع مدیریت فعلی حاکم بر دوچرخه سواری کشور داشته که در ادامه می خوانید:
مجیدزاده با اشاره به اقدام فدراسیون در برکناری رییس موفق هیئت دوچرخه سواری استان البرز گفت: طی روزهای اخیر اظهارنظرها ودلایل طرف های مرتبط با این اتفاق را شنیده ام و ومعتقدم تنها یک دلیل برای این اتفاق و برکناری یک قهرمان ورزشی از تصدی یک هیئت استانی وجود دارد.
وی تصریح کرد: واقعیت آن است که عملکرد یک هیئت استانی البرز در مدت 8 ماه اخیر و بدون امکانات واعتبارات لازم به مراتب از خروجی فدراسیون دوچرخه سواری با آن تشکیلات بهتر وقوی تر بوده و باقی دلایل عنوان شده در قالب اخلاق حرفه ای ومنش پهلوانی نمی گنجد.
پیشکسوت البرزی دوچرخه سواری ایران ادامه داد:آقای رشیدی از زمان حضورتان در مسند ریاست فدراسیون عملکردی شاخص بجز تزیین و دکوربندی اتاق کارتان و ایجاد تشریفات ندیده ایم و سوال من این است که اگر کار واقدامی ارزشمند و اثرگذار برای دوچرخه سواری داشته اید عنوان کنید تا ما هم مطلع شویم.
مجیدزاده بیان کرد: آقای رشیدی در اولین مجمع برگزار شده فدراسیون به جای صحبت از برنامه های آینده و راهکار حل مشکلات از سایز پنجره های ساختمان نیمه کاره فدراسیون و عدم دسترسی راه پله ها به پشت بام صحبت کردند و این برای دوچرخه سواری و ورزش کشور مایه تاسف است.
عضو تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی پیشکسوتان در ادامه با اشاره به رویکرد مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نسبت به برکناری رییس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: آقای جانعلی شما در اولین تجربه مدیریت تان در استانی حضور داشتید که به اندازه محمدشهر کرج هم جمعیت نداشت و حال در استان میلیونی البرز حضور دارید وسوال من از شما این است که در یک سال اخیر که سکاندار ورزش البرز شده اید به دیدار چند قهرمان رفته اید وپای صحبت چند پیشکسوت و عنواندار ورزش نشسته اید واصولا چه اقدامی در حمایت از هیئت های ورزشی و در جهت توسعه آن ها داشته اید؟ 
وی ادامه داد: شما به صرف هماهنگ نبودن رای به برکناری رییس هیئت موفقی دادید که کوچکترین حمایتی از او نشد و حداقل امکانات لازم یعنی دفتر کاری را برای رسیدگی به امورات هیات برایش مهیا نکردید.
مجیدزاده اذعان کرد: کجای دنیا در مدیریت کلان ورزشی آمده است که یک نیروی متخصص و کارآمد را عزل کنی و یک سرپرست غیربومی را جایگزین وی کنی،معتقدم این برکناری اهانت به روح و شان ورزش بود و نشان داد در عزل ونصب ها مسایلی فراتر از عملکردها اثرگذار هستند.
این پیشکسوت ورزش البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به حضور وزیر جدید ورزش وجوانان گفت: تمام مدیران ورزشی از سطوح شهرستانی تا استانی وملی و فدراسیون ها و وزراء خدمتگزار ورزش و ورزشکار هستند و در سوی مقابل همه جامعه ورزش باید برای احقاق حقوق خود مطالبه گر باشند.
وی با تبریک اعتماد مجلس به دکتر سجادی وانتخاب وی به عنوان وزیر جدید ورزش وجوانان گفت: انتظار جامعه ورزش از آقای سجادی این است که انتخاب معاونان و بدنه مدیریتی ورزش کشور به گونه ای باشد که فرصت ومجال حضور مدیران توانمند وآشنا با ورزش مهیا شود و این باور وجود داشته باشد که جایگاه وزیر ورزش نه صرفا یک جایگاه سازمانی بلکه بسیار مقدس است و برای صیانت از آن باید تلاشی دوچندان کرد.درعین حال در مدیریت ورزش استان ها می بایست تعامل لازم با نمایندگان مجلس و پیشکسوتان بیشتر باشد و انتخاب متولیان ورزش با بررسی همه جوانب و توجه ویژه به ظرفیت مدیران بومی استان ها رقم بخورد.