بازیکن تیم فوتبال سیمرغ البرز: با آمادگی حداکثری وارد مسابقات می شویم/هدف گذاری باشگاه صعود به لیگ 2 است

به گزارش 90 البرز، مجتبی احمدی بیان کرد: باشگاه سیمرغ سال گذشته اولین تجربه خود را برای حضور در لیگ 3 پشت سر گذاشت و توانست خود را در دور اول این مسابقات حفظ کند .
وی با بیان اینکه تجربه خوبی برای بازیکنان و کادر فنی در فصل گذشته رقم خورد افزود: خوشبختانه برای فصل جدید شاهد حضور کادرفنی خوب وبا شخصیتی هستیم و با حفظ شاکله تیم فصل قبل و اضافه شدن چند بازیکن تمرینات خود را در یک فضای دوستانه وآرام پیگیری می کنیم.
احمدی با اشاره به زمان دوماهه تا شروع مسابقات گفت: مدیریت باشگاه همه آنچه برای آماده سازی یک تیم نیاز بوده مهیا کرده و کادرفنی نیز در تلاش است تا در اولین فرصت بازیکنان مورد نیاز در برخی پست ها را جذب کند.

عضو سابق تیم ملی جوانان و بازیکن باتجربه تیم سیمرغ البرز هدف گذاری باشگاه را صعود به مرحله دوم لیگ 3 ودرنهایت کسب جواز حضور در لیگ دو عنوان کرد و گفت: دور اول تک بازی است و فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و امیدوارم که بتوانیم با آمادگی کامل به آنچه باشگاه و کادرفنی هدف گذاری کرده دست پیدا کنیم.
احمدی در پایان با تشکر از مدیریت باشگاه، آرش زارعی سرمربی تیم و همکاران وی گفت: تلاش می کنیم جواب اعتماد باشگاه را با صعود به لیگ دو و ارائه نمایشی خوب در فصل پیش رو بدهیم.