چالش جذاب ایرانی ها درفصل جدید لیگ برتر فوتسال آذربایجان

فصل جدید لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان در حالی از فردا آغاز می شود که یک تیم با شاکله و رنگ وبوی ایرانی می خواهد چالشی جذاب را رقم بزند.

به گزارش 90 البرز، تیم فوتسال رکورد دومین حضور خود را در این رقابتها تجربه می کند و این بار در قامت یک مدعی قرار است نمایشی از عیار فوتسال ایران را به نمایش بگذارد.

باشگاه رکورد با مالکیت و مدیریت رضا ابراهیمی جوان البرزی از سال 2019 در کشور آذربایجان شکل گرفته و پس از یک دوره حضور در لیگ برتر فوتسال این کشور و کسب عنوان هفتمی با گذر از دوران کرونا این بار با تدارکی وسیع به دنبال ثبت یک موفقیت بزرگ تر است.

باشگاه رکورد برای رسیدن به این هدف سکان هدایت تیم خود را به ابراهیمی مسعودی ملی پوش ولژیونر سابق فوتسال ایران سپرده وبا به کارگیری جمعی از بازیکنان باتجربه و جوان ایرانی و جذب برخی بازیکنان تاثیر گذار آذری وافغانی تیمی آماده را مهیای مسابقات کرده است.

آزمون اول این تیم در هفته نخست مصاف با قهرمان دوره گذشته بازی ها است و قطع به یقین حضور کادر مدیریتی ،فنی و بازیکنان ایرانی در این تیم جذابیتی دوچندان برای علاقمندان به فوتسال در ایران ایجاد کرده تا نتایج این تیم را دنبال کنند.

رکورد را می توان نماینده ای از ظرفیت و عیار فوتسال ایران در کشور آذربایجان دانست و باید دید تیم تقریبا ایرانی حاضر در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان در دومین تجربه حضورش در بالاترین سطح فوتسال این کشور اروپایی چه عملکردی را رقم خواهد زد.