فراخوان طرح بزرگ استعدادیابی بیس بال در البرز اعلام شد+نحوه ثبت نام

رییس انجمن بیس بال وسافت بال هیئت انجمن های ورزشی استان البرز از آغاز طرح استعدادیابی رشته ورزشی بیس بال جهت تشکیل تیم های استانی و ملی در کرج خبرداد.

شهرام شفائی اظهار کرد: کمیته بین المللی المپیک در سال آینده در قالب طرحی ویژه که هر 10 سال یکبار انجام می شود حمایت از یک رشته ورزشی را بر عهده می گیرد که این بار نوبت به بیس بال رسیده است.

وی افزود: در این طرح کمیته ملی المپیک برای توسعه بیس بال هزینه حضور مدرسان جهانی در کشورهای مختلف را تقبل می کند و در قالب آن قرار است این مدرسان به مدت یک ماه و به شکل رایگان مهمان کشورمان باشد.

شفائی ادامه داد: براین اساس اردیبهشت ماه سال آینده مدرسان جهانی در استان های مختلف از جمله البرز حضور خواهند یافت و بر فرایند آموزش و استعدادیابی ها نظارت خواهند کرد.

رییس انجمن بیس بال استان البرز با بیان اینکه در راستای این طرح قرار است تیم های استانی البرز و تیم ملی نوجوانان با محوریت استعدادهای البرزی در کرج شکل گرفته و درنهایت تحت نظر مدرسان جهانی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در این طرح نوجوانان 12 تا 15 سال و جوانان 16 تا 19 سال می توانند در این طرح استعدادیابی مشارکت کنند گفت: این استعدادیابی واستعدادسنجی به شیوه فدراسیون جهانی انجام می شود و افراد علاقمند پس از پایشی یک هفته ای در نهایت انتخاب و آموزش های تکمیلی روی آنها انجام می شود.

وی ظرفیت این طرح را حداقل 100 نفر عنوان کرد و گفت: چهره های مستعد و توانمند در دو فاز جذب تیم های استانی و ملی نوجوانان خواهند شد .

وی در پایان با اشاره به نحوه ثبت نام و حضور در طرح استعدادیابی گفت: علاقمندان در سنین یاد شده می توانند در ساعت اداری به دفتر انجمن بیس بال البرز  واقع در کرج،مجموعه ورزشی انقلاب جنب استادیوم بیس بال مراجعه ویا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09125571065 تماس حاصل نمایند.