مدافع شهدای رزکان: هدف ما قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود است

محمد علی بازیکن تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با بیان اینکه صعود به لیگ دسته یک کشور مهم ترین هدف این تیم است، گفت که این مهم اتفاق خواهد افتاد و شهدای رزکان در جمع مدعیان صعود قرار می گیرد.

به گزارش 90 البرز، آتبین محمد علی با اشاره به آخرین وضعیت تیم افزود: تا اینجای کار یک مساوی، یک باخت و  یک برد را در کارنامه خود داریم، این در حالی است که شهدای رزکان با همدلی و قدرت هر چه بیشتر در رقابت ها حضور یافته و از شرایط خوبی نیز برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۲ بازیکن جدید به بدنه تیم اضافه شده که هنوز به هماهنگی های لازم نرسیدیم که امیدواریم در بازی های پیش روی به این هماهنگی هر چه بهتر دست یابیم.

محمد علی گفت: هدف ما قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود است که این اتفاق نیز خواهد افتاد چرا که شهدای رزکان ظرفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بازیکنان جدید توانایی بالایی دارند که می توانند تیم را در راه رسیدن به هدف اصلی که صعود به لیگ دسته یک کشور است کمک کنند.

محمد علی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت تیم شهدای رزکان گفت: تیم با هزینه شخصی راهی مسابقات می شود که امیدوارم امانتدار خوبی بوده و جواب این همه عشق را با موفقیت بتوانیم بدهیم.