پویش دوشنبه های ورزش و کار به " آذین خودرو" رسید

در ادامه برگزاری  پویش دوشنبه های ورزش وکار این بار شرکت صنعتی آذین خودرو در استان البرز میزبان این رویداد ورزشی بود.

به گزارش 90 البرز و به نقل از برنا، این برنامه صبح امروز دوشنبه با حضور کارگران و کارمندان این شرکت صنعتی به اجرا درآمد و نیروی کار این شرکت در یک فضای با نشاط و مفرح به انجام نرمش و ورزش صبحگاهی پرداختند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آذین خودرو در حاشیه برگزاری این پویش با بیان اینکه هولدینگ آذین خودرو مشتکل از 18 شرکت به رهبری مهندس رضا رضایی اهمیت ویژه برای سرمایه انسانی خود قائل است گفت: نیروی انسانی محوریت شرکت آذین خودرو است وطبیعتا مسائل مربوط به سلامتی روحی و جسمی پرسنل از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

بزرگمهرادیب افزود: از 2 سال پیش و با اختصاص 500 متر فضا مجموعه ای ورزشی در محیط کارخانه ایجاد شد و به نوعی پایه گذار فعالیت های ورزشی ما برای نیروی کار این شرکت بود ودر تلاشیم این فعالیت ها را گسترش داده و طیف بیشتری از کارکنان را جذب فعالیت های ورزشی کنیم.

وی شیوع کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه با گسترش این ویروس و محدودیت های ناشی از آن سبب شد برخی برنامه های ما در حوزه ورزش تحت الشعاع قرار بگیرد اما امیدواریم با فروکش کردن این بیماری بتوانیم برنامه های متنوع و با نشاطی را در حوزه ورزش اجرایی کنیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آذین خودرو اجرای منظم ورزش صبحگاهی برای کارکنان پیش از شروع فعالیت کاری را یکی از برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: تا زمان اجرای آن طرح پویش دوشنبه های کار و ورزش به شکل مستمر وهفتگی با مشارکت نیروی کار برگزار خواهد شد.

ادیب از اجرای طرح دوشنبه های ورزشی و ورزش صبحگاهی در تمام شرکت های زیر مجموعه آذین خودرو خبرداد و گفت: داشتن نیروی انسانی قوی ،سالم و با نشاط یکی از اهداف این شرکت محسوب می شود و در این راستا ورزش را یک ابزار کارا می دانیم.

تاثیر مثبت ورزش بر روند تولید

معاونت منابع انسانی هولدینگ آذین خودرو نیز با بیان اینکه تجربه30 ساله حضورم در حوزه صنعت نشان می دهد ورزش می تواند یک تکیه گاه برای کارکنان باشد گفت:  چنانچه شروع کار با ورزش باشد شاهد یک محیط با نشاط خواهیم بود و کارکنان از یک انرژی و نشاط مناسب تا پایان ساعت کاری برخوردار خواهند بود.

عباس غفاری افزود: کاهش چشمگیر بیماری ها وآسیب های روحی روانی و کم شدن اصطکاک بین کارکنان و درنهایت تاثیر محسوس بر روند تولید از دیگر مزایا و دستاوردهای فعالیت ورزشی در محیط کار است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا برنامه های ما درحوزه ورزش را با خلل روبرو کرد گفت: طرح شروع فعالیت کاری با 5 دقیقه ورزش را در دستور کار داشتیم که به دلیل شیوع این ویروس اجرایی نشد و امیدواریم بتوانیم آن را در شروع شیفت های کاری درتمام شرکت های زیرمجموعه اجرایی کنیم و بستری برای ایجاد نشاط و شادابی کارکنان را فراهم کنیم.

معاونت منابع انسانی هولدینگ آذین خودرو اجرای پویش دوشنبه های ورزش وکار را یک اقدام خوب از سوی فدراسیون ورزش کارگران عنوان کرد و گفت: قطعا این پویش با قدرت در این شرکت اجرایی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به رویکرد آقای رضایی مدیریت عالی شرکت آذین خودرو در خصوص اهمیت نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه ارزشمند گفت: ورزش یک ابزار مهم برای ارتقا سلامت روح وجسم می دانیم و با جدیت اجرا ونهادینه کردن آن را در میان کارکنان در دستور کار داریم.

مسئول پویش دوشنبه های ورزش و کار هیئت ورزش کارگران استان البرز نیز در پایان این برنامه با قدردانی از همراهی مدیریت شرکت آذین خودرو برای برگزاری این پویش گفت: مجموعه آذین خودرو یکی از واحدهای تولیدی پیشرو و موفق البرز و کشور محسوب می شود و به طور قطع در حوزه ورزش کارگران شاهد فعالیت های خوبی از این مجموعه خواهیم بود.

جعفر امینی افزود: پویش دوشنبه های ورزش و کار از ابتدای امسال به شکل منظم وهفتگی در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی البرز برگزار شده و امید می رود با نگاه مثبت مدیران آنها شاهد اشاعه هرچه بیشتر ورزش و نشاط وشادابی جامعه کار و تلاش باشیم.