جلسه معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای رزکان برگزار شد

روز گذشته با اعلام مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان محسن کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم شهدای رزکان انتخاب شد تا صبح امروز شاهد برگزاری جلسه معارفه باشیم.

به گزارش 90 البرز، این نشست با حضور مدیر عامل باشگاه، بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.

در حاشیه این نشست حمید کریمی مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان ضمن قدردانی از زحمات فرشاد فلاحت زاده اظهار کرد: تصمیم هیات مدیره باشگاه بر این بود که در ادامه فصل محسن کریمی هدایت تیم را بر عهده داشته باشد و با توجه به شناختی که او از تیم دارد گزینه نهایی ما این مربی جوان و باتجربه بود.

وی ادامه داد: فرشاد فلاحت زاده از سرمایه های با ارزش فوتبال ایران و البرز است و جا دارد از تلاش های او تشکر و قدردانی کنم.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان در ادامه گفت: هنوز ابتدای فصل هستیم و می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و تا به روزهای خوب بازگردیم.

کریمی به دیدار روز پنجشنبه مقابل پیام توس مشهد اشاره کرد و گفت: همه بازی ها برای ما با ارزش است و در دیدار پیش رو با تمام قوا به میدان می رویم و من از کادر فنی و بازیکنانم خواستم تمام تلاش خود را انجام دهند تا با یک برد با ارزش باعث خوشحالی مردم شریف استان البرز شویم.

وی در پایان به پخش زنده دیدار شهدای رزکان و پیام توس مشهد از شبکه استانی البرز اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم انجام شده و بازی به صورت زنده از سیمای البرز پخش خواهد شد.