بی‌اطلاعی مسئولان ورزش البرز از برگزاری بازی پیکان و استقلال در کرج

در حالی که برخی سایت های خبری محل انجام بازی پیکان و استقلال را ورزشگاه انقلاب کرج معرفی کرده اند اما مسئولان البرزی از آن ابراز بی اطلاعی می کنند.

به گزارش 90 البرز به نقل از برنا، در این ارتباط معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص انجام بازی روز پنجشنبه دیدار تیم های استقلال و پیکان به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج گفت: تا این لحظه هیچ گونه نامه و یا درخواستی مبنی بر برگزاری بازی در کرج به دست ما نرسیده است.

کیهان گلستانی افزود: انجام این بازی مستلزم اعلام کتبی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به هیات فوتبال استان است و می بایست از طریق هیات فوتبال به اداره کل ورزش و جوانان اعلام شود.

وی تصریح کرد: این درحالی است که هیچ گونه نامه و یا درخواستی مبنی بر میزبانی البرز از دیدار تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج صادر نشده است.

رییس هیات فوتبال استان البرز نیز با تاکید براینکه اولویت ما انجام بازی های تیم های بومی البرز است گفت: روز پنج شنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ دو قرار است ورزشگاه انقلاب میزبان این مسابقه باشد.

منصور بیک وردی افزود: کمتر از ۵۰ ساعت به انجام بازی استقلال و پیکان باقی مانده و در این خصوص تا به این لحظه نه هماهنگی شده و نه مکاتبه ای صورت گرفته است.

اظهارات مسئولان ورزش البرز را در حالی با هم مرور کردیم که محافل فوتبالی از قطعی شدن برگزاری این بازی در کرج خبر می دهند و انجام این بازی در ورزشگاه انقلاب را تمام شده می دانند.

انتهای پیام