مسابقات پارکور استان البرز برترین های خود را شناخت

سالن جانبازان کرج روز جمعه گذشته میزبان مسابقات پارکور قهرمانی استان البرز باعنوان یادواره شهدای دهقان ویلای کرج بود .

به گزارش 90 البرز، این مسابقات با استقبال پرشورعلاقمندان به این رشته ورزشی در رده سنی آزاد برگزار شد و در بخشی ویژه از برخی خانواده های معزز شهدا نیز تقدیر به عمل آمد.

درپایان این مسابقات و در بخش سرعت محمد مرادی، امیر حسنی صمدیار و بصیر حسینی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در بخش فری رانینگ نیز ماهان تقی زاده به مقام اول رسید و اکبر هاتفی و محمد مرادی رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این مسابقات علاوه بر تقدیر از نفرات برتر دو بخش و 3 چهره هنونهال آینده دار پارکور البرز در بخشی ویژه از جمعی از خانواده معزز شهدا با اهدا لوح پاس ویادبود مسابقات تقدیر به عمل آمد.

همچنین به دلیل کسب رتبه برتر کمیته پارکور هیئت انجمن های ورزشی استان البرز در رتبه بندی سال 99 کشور در بخشی ویژه با  اهدای لوح سپاس از اسماعیل زاده رئیس، ربیعی نایب رئیس و پارسا دبیر کمیته پارکورالبرز  بواسطه کسب این عنوان تقدیر بعمل آمد.

این مسابقات مهمانانی چون مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ،حجت بحیرایی جانشین معاونت ریاست مجلس شورای اسلامی،حسین بحیرایی دبیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کل کشور و حمید رضا رضایی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز داشت.