میزبانی شرکت های " تراورس" و"صنایع غذایی مهرشهر" از پویش دوشنبه‌های ورزش وکار البرز

مسئول برگزاری پویش دوشنبه های ورزش وکار استان البرز گفت: این پویش امروز دوشنبه به میزبانی دو شرکت تولیدی در دو نقطه شهر کرج برگزار شد.

به گزارش 90 البرز، دکتر جعفر امینی اظهار کرد: در نخستین برنامه امروز و به همت هیئت ورزش  کارگران استان البرز شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه فنی راه آهن (تراورس) تولید کننده انواع تراورس وقطعات پیش ساخته بتنی نگهداری خطوط ریلی و مترو میزبان این برنامه بود.

وی افزود: این پویش با همراهی مدیرعامل ورزش دوست این شرکت آقای مهندس مصطفی معینی و مدیریت کارخانجات تراورس بتنی کرج مهندس ابوالفضل حسین زاده وکارمندان و کارگران این شرکت در یک محیط مناسب و در فضایی با نشاط با انجام ورزش صبحگاهی و حرکات ورزشی برگزار شد.

امینی ادامه داد: همچنین در دومین برنامه امروز شرکت صنایع غذایی مهرشهرمیزبان جمعی از کارکنان خود بود ودقایقی را با ورزش با نشاط پشت سر گذاشتند.

وی تصریح کرد: این برنامه نیز باهمکاری مدیرعامل شرکت مهندس رامین شبانکاره و رئیس هیت مدیره دکتر مروارید شجاعی وکارمندان و کارگران شرکت در یک فضای مناسب وبارعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسید.

امینی در پایان با بیان اینکه به مدد همراهی و همکاری مدیران شرکت ها و واحدهای تولیدی وخدماتی در سطح استان پویش دوشنبه های ورزش و کار به خوبی جا افتاده و استقبال از آن مطلوب بوده است گفت: خیلی از این پویش ها منجر به برقراری فعالیت منظم ورزش صبحگاهی در شرکت ها شده و مدیران کارخانجات زمینه تداوم آن را مهیا کرده اند.