دلنوشته زیبای مربی تیم ستارگان سیمرغ از شرایط تیمش در لیگ 3

لیگ 3 فوتبال ایران در مرحله نخست 5 هفته خود را پشت سر گذاشته و تیم ستارگان سیمرغ البرز به مدد مدیریت خوب وتلاش کادر فنی وبازیکنان توانسته شروعی خوب در این مسابقات داشاته باشد.

به گزارش 90 البرز، در این ارتباط اشکان زارعی مربی تیم ستارگان سیمرغ یادداشتی کوتاه از شرایط حال حاضر وفضای حاکم بر این تیم را برای ما ارسال کرده در ادامه می خوانید:

قلب شیر واژه ای بود که در لیگ برتر هفتم وارد فرهنگ لغات فوتبال کشور ما شد. آن زمان ابزار های رسانه ای به اندازه امروز وجود نداشت تا از حواشی، اختلافات و مشکلات بی سابقه آن تیم در آن سال برای همه به روشنی امروز پرده بردارد اما با وجود همه ی این ها، میلیون ها بیننده با تمام وجود دلیل اصلی قهرمانی اون تیم رو احساس می کردند.

دلیلی که سرمربی وقت تیم بعد از هر بازی با افتخار جلوی دوربین ها ازش یاد میکرد. ((قلب شیر...!))

وقتی که بعد از قرعه کشی توی سخت ترین گروه مرحله اول لیگ سه کشور قرار گرفتیم می دانستیم که تمام فاکتورهای لازم از جمله بازیکنان جوان و با استعداد را کنار خود داریم تا بتوانیم، تا حد ممکن تفکرات، برنامه ها و متد به روزی که به عنوان کادر فنی بهش معتقد هستیم رو برای صعود به اجرا بگذاریم و علاوه بر کسب بهترین نتایج، از نظر کیفیت فوتبالی در این سطح از رقابت ها ایجاد یک انقلاب کنیم.

شکرخدا توانستیم پنج هفته اول را بدون شکست و تنها با یک گل خورده و در عین حال با نمایش بازی های مالکانه و به دست آوردن آمار هایی در سطح تیم های تراز اول لیگ برتر به سرعت به خواسته ها و ایده آل های خودمون نزدیک بشویم.

معتقدم بهترین اظهار نظر، بازی با کیفیت، درون زمین است و در آخر می خواستم به مردم خوب استان البرز که در این چند بازی با حمایت های غیر منتظره از تیم شهرشون به شدت برای ما و بچه های تیم دلگرمی بودند این قول را بدهم که از این هفته و  بازی در مقابل تیم کاسپین فریدون کنار علاوه بر تمام نکات فنی و فوتبالی شاهد قلب شیر تک تک بازیکن های تیم شهرشون خواهند بود.