سرمربی تنیس روی میز شهرداری کرج: با ظرفیت بومی در لیگ برتر حاضر شده‌ایم/ می خواهیم نمایش خوب دوفصل قبل را تکرار کنیم

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با بیان اینکه خوشحالم با حمایت مدیریت شهری فرصت دوباره ای برای حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی کشور پیدا کردیم گفت:می خواهیم نمایش خوب دو فصل قبل را تکرار کنیم.

به گزارش 90 البرز، امیر بخشی اظهار کرد: دو دوره در لیگ برتر حضور یافته ایم و ضمن کسب تجارب ارزنده از این مسابقات خود را به عنوان یکی از مدعیان این رشته در کشور مطرح کرده ایم.

وی افزود: در راه آماده سازی و حضور این تیم در لیگ برتر مشکلاتی وجود داشت که با حمایت رئیس کمیسون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر و شهردار ورزش دوست کرج این مشکلات مرتفع شد و البرز این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر در لیگ برتر حاضر شود.

بخشی با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر از 8 دی ماه گفت: نفرات تیم تمرینات خوب و مستمری را پشت سر گذاشته اند و با آمادگی خوب روحی و روانی و بدنی در مسابقات حاضر خواهیم شد وامیدوارم در دور اول مسابقات به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به اینکه شاکله تیم بومی است گفت: برای تقویت تیم از برخی بازیکنان سایر استان ها نیز بهره گرفته ایم.

وی رقابت های فصل جدید را سخت ودشوار پیش بینی کرد و گفت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پاسخ اعتماد مدیریت شهری کرج را بدهیم و نمایش خوب دو فصل گذشته را تکرار کنیم.