رئیس هیئت ووشو استان البرز:در بعد قهرمانی وهمگانی کارنامه موفقی را رقم زدیم/ عقب ماندگی های ناشی از کرونا را جبران کردیم

رئیس هیئت ووشو استان البرز با ابراز خرسندی از اجرای تمام برنامه ها و اهداف ترسیم شده این هیئت ورزشی در سال جاری گفت: به مدد تلاش خانواده بزرگ ووشو استان در دو بعد قهرمانی و همگانی کارنامه موفقی به ثبت رسید.

به گزارش 90 البرز، اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: در رویدادهای ملی با تلاش فراوان حضوری کامل وفعال داشتیم و خوشبختانه موفقیت های بسیار خوبی حاصل شد.

وی افزود: درنیمه اول امسال تیم نوجوانان البرز راهی مسابقات انتخابی تیم ملی شد که ماحصل آن کسب 3 مدال رنگارنگ بود و مجوز حضور در تیم ملی برای برخی ووشوکاران دختر البرزی در دو بخش تالو و ساندا صادر شد.

سایه افکن ادامه داد: در بخش بزرگسالان نیز دو تیم مردان و زنان البرز به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند که ماحصل آن دعوت 6 ووشوکار از البرز به اردوی تیم های ملی بود و امیدواریم با موفقیت در مسابقات درون اردویی بتوانند مسافر مسابقات آسیایی در سال آینده شوند.ضمن آنکه با اعلام فدراسیون ووشو دو مربی البرزی قرار است در معیت تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنند.

متولی ووشو استان البرز با بیان اینکه در بخش جنگجویان ووشو نیز عملکردی خوب از سوی البرز رقم خورد گفت: در این رقابت ها که با حضور بهترین های کشور برگزار شد درنهایت مهدی مرادی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی به بعد همگانی ووشو اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز با توجه به تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه همگانی ورزش اقدامات خوبی در 9 ماهه اول امسال انجام شده به نحوی که  در 10 بوستان مناطق مختلف استان همایش های تایچی و چی کونگ را به شکل رایگان و با حضور مربیان مجرب به شکل مستمر و هفتگی در حال برگزاری داریم وخوشبختانه مورد استقبال آحاد مردم قرارگرفته است.

سایه افکن اضافه کرد: در بخش پیرامید نیز طرح بزرگ استعدادیابی با محوریت شهرهای اقماری کرج و شهرستان های استان به شکل وسیع انجام شده و خروجی بسیار خوبی را به همراه داشته است.

رئیس هیئت ووشو استان البرز با اشاره به پویایی خانه ووشو البرز گفت: خوشبختانه در سال جاری توانستیم به محوریت این فضای تخصصی تمرینات و اردوهای اثربخشی را برگزار کنیم و مربیان ما با برپایی کلاس های آموزشی در فرایند استعدادیابی و جذب چهره های مستعد اقدامات موثری را صورت دهند.

وی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته این سالن از امکانات مناسبی برخوردار شده است و تا حد بسیاری خلاء زیرساخت لازم برای آموزش های تخصصی ووشو را مرتفع کرده است.

سایه افکن در پایان گفت: با گذر از ماه ها رکود به واسطه شیوع کرونا درسال جاری با انجام واکسیناسیون و رفع محدودیت ها به خوبی توانستیم عقب ماندگی های ایجاد شده را جبران کرده و بار دیگر پویایی لازم را به ووشو البرز بازگردانیم.