میزبانی شرکت میثاق از پویش دوشنبه‌های ورزش و کار البرز

پویش دوشنبه های ورزش وکار در استان البرز این بار میهمان شرکت قطعه سازان میثاق بود و کارگران این واحد تولیدی در فضایی با نشاط به انجام نرمش وحرکات ورزشی پرداختند.

به گزارش 90 البرز،در این برنامه دکترناصرعظیمی رئیس مرکز نوآوری صنعت واقتصادورزش ایران و اعضای هیئت ورزشهای همگانی استان البرز و دکترجعفرامینی مسئول برگزاری پویش دوشنبه های ورزش وکاراستان البرز نیز حضور داشتند.

مدیر کارخانه شرکت قطعه سازان میثاق در ارتباط با میزبانی از این پویش و جایگاه ورزش در این شرکت تولیدی اظهار کرد : خوشبختانه پویش دوشنبه های ورزش و کار موجب توجه بیش از پیش واحدهای تولیدی به اهمیت ورزش شده و جای خرسندی است که امروز شرکت میثاق میزبانی آن را بر عهده داشت.

بهزاد لطفی افزود: فدراسیون ورزش کارگران و متعاقب آن هیئت استان البرز پیگیری مجدانه ای برای توسعه ورزش در سطح کارخانجات و واحدهای تولیدی دارند و این موضوع می تواند البرز را به عنوان یک استان پیشرو در حوزه ورزش کارگران مطرح کند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت نیروی کار و ارتقاء روحی وجسمی آن یکی از اولویت های این شرکت محسوب می شود گفت: قطع به یقین سلامت و نشاط نیروی کار رونق تولید واشتغال را به دنبال خواهد داشت.

لطفی با اشاره به سوابق ورزشی مدیریت شرکت قطعه سازان میثاق گفت: محمد فراهانی خود از چهره های باسابقه  وشاخص ورزش کشور در رشته اتومبیلرانی است و با توجه به تعلق خاطر ویژه ای که به ورزش داشته است همواره فعالیت های ورزشی در این شرکت به عنوان یک رکن اصلی و مهم مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: در این خصوص برای نیروی کار این شرکت در طول هفته اقدام به اجاره فضای ورزشی شده و پرسنل در دو رشته فوتسال و والیبال به شکل منظم فعالیت دارند.