معرفی طناب کشی به خانواده های البرزی با برگزاری جشنواره های پارکی

با برگزاری جشنواره های مفرح طناب کشی را بین خانواده ها می بریم

مسئول کمیته طناب کشی هیئت انجمن های ورزشی استان البرز از برگزاری مسابقات استانی در بوستان های سطح شهر در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش 90 البرز، معصومه افشار اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن بسیاری از برنامه های انجمن کشوری طناب کشی انجام نشده است.

وی افزود: متعاقب این اتفاق در سطح استان ها از جمله البرز نیز با این محدودیت روبرو بوده ایم و اخیرا با فروکش کردن کرونا وانجام واکسیناسیون مسابقاتی مناسبتی و محدود برگزار شده است.

افشار با اشاره به برگزاری مسابقات استانی کارکنان دولت به عنوان شاخص ترین برنامه این کمیته در یک ماه گذشته گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک دوره مسابقات استانی در سطح بوستان های سطح شهرها همزمان با ایام دهه فجر هستیم.

مسئول کمیته طناب کشی هیئت انجمن های ورزشی استان البرز با بیان اینکه طناب کشی ورزشی مفرح و خانوادگی است گفت: یکی از برنامه های اصلی این کمیته در سال آینده معرفی هر چه بیشتر آن به خانواده ها با برگزاری جشنواره های مختلف است و در تلاشیم ضمن تقویت بعد همگانی این ورزش چهره های مستعد را شناسایی و برای تشکیل تیم های منتخب استان در رده های سنی اقدام کنیم.

افشار تصریح کرد: طناب کشی مسابقات متنوعی در سطح ملی و حتی جهانی دارد و در گذشته تیم هایی از استان ها به مسابقات برون مرزی اعزام شده اند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه ساختار خوبی در هیئت انجمن های استان با مدیریت جدید شکل گرفته و در سایه این ظرفیت ایجاد شده قطعا رشته های مختلف در ماه های پیش رو برنامه های مدون و اثربخشی را در دو بعد همگانی و قهرمانی به اجرا درخواهند آورد.

انتهای پیام