انعقاد تفاهم نامه همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی ودانش‌آموزی استان البرز

با انعقاد تفاهم نامه ای میان دو هیئت انجمن های ورزشی و دانش آموزی، همکاری های مشترک این دو هیئت ورزشی پرمخاطب استان البرز در حوزه استعدادیابی و قهرمان پروری گسترش می یابد.

مراسم امضاء این تفاهم نامه ظهر امروز سه شنبه با حضور رئیس واعضای این دو هیئت ورزشی برگزار شد.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم انعقاد این تفاهمنامه منجر به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی شود گفت: هیئت انجمن های ورزشی یکی از هیات های پرظرفیت وپرمخاطب با رشته های متنوع و جذاب است و این پتانسیل را دارد تا در بین قشر دانش آموز توسعه کمی و کیفی داشته باشد.

حمیدرضا رضایی افزود: 21 کمیته در زیرمجموعه این هیئت ورزشی فعالیت دارند که هر کدام می تواند یک ظرفیت تازه برای جذب نوجوانان و نونهالان به ورزش باشد و در این ارتباط با فعال کردن کمیته استعدادیابی و تکلیف به کمیته های مختلف تلاش می کنیم در اجرای مفاد این تفاهم نامه کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر تلاش شده ساختار این هیئت ورزشی با بهره گیری از افراد توانمند شکل بگیرد گفت: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت جدید ایجاد شده برای توسعه ورزش استان در سطح ملی بهره بگیریم.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه هیات استان به جد پیگیر انعقاد این این تفاهمنامه بود گفت: این علاقمندی از سوی یک هیئت ورزشی را به فال نیک می گیریم و امیدوارم شاهد خروجی مثبتی از آن باشیم.

مسلم رئیسی افزود: معتقدم اگر قرار است در حوزه ورزش اتفاق وتحول بزرگی رخ بدهد باید از ظرفیت موجود در آموزش پرورش استفاده بیشتری شود.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار استان البرز 512 هزار دانش آموز دارد که این ظرفیت بزرگ می تواند مورد بهره برداری مناسب هیئت های ورزشی برای پشتوانه سازی تیم های منتخب استان باشد.

رئیسی با ابراز خرسندی از رویکرد مدیریت هیئت انجمن های ورزشی در دوره جدید گفت: انتظار می رود در کوتاه ترین زمان ممکن کمیته های این هیئت ورزشی با انجمن های مختلف هیئت دانش آموزی ارتباط بگیرند  و برای توسعه رشته های مختلف برنامه ریزی کنند.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی داریم وپیش از این با چند هیات تفاهمنامه همکاری داشته ایم و برنامه هایی مشترک اجرا شده است .امیدوارم در همکاری با هیئت انجمن های ورزشی البرز نیز شاهد یک اتفاق خوب و اثربخش باشیم.