آوای رزم با "نوید عبدالملکی"در جایگاه سوم سوپرلیگ کاراته قرار گرفت

شانزدهمین دوره سوپرلیگ کاراته کشور در حالی عصر دیروز به پایان رسید که تیم آوای رزم با بهره گیری از حضور نوید عبدالملکی کاراته کار با سابقه البرزی و بهره گیری از ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش 90 البرز، دیدارهای دور برگشت ،نیمه نهایی و نهایی این مسابقات پس از تاخیری چندماهه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شد تا پرونده این فصل سوپر لیگ کاراته کشور بسته شود.

عبدالملکی در ارتباط با کم و کیف این رقابت ها گفت: خوشحالم در این فصل هم در معیت تیم آوای رزم حضور در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی کاراته را تجربه کردم و همراه با این تیم بر روی سکو قرار گرفتم.

وی افزود: تیم ما شایسته کسب عنوان قهرمانی بود اما در نهایت در یک رقابت نزدیک با مدعیان در جایگاه سومی قرار گرفت و جا دارد از این بابت از تلاش کادر فنی ، نفرات تیم و حمایت های مدیریت باشگاه نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

عبدالملکی در پایان  گفت: رقابت های سوپرلیگ به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از آن با وقفه ای چندماهه روبرو شد و این مساله تا حدی بر روند فنی تیم ها و برنامه ریزی آنها تاثیر گذار بود.امیدوارم در فصل جدید ،مسابقات با شرایط بهتر و با کیفیت بالاتری برگزار شود تا خروجی مثبتی را از این رویداد در سطح ملی شاهد باشیم.