سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج : جذابیت لیگ برتر امسال دوچندان شده است/ بهترین نتیجه ممکن را رقم خواهیم زد

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مرحله دوم لیگ برتر تنیس روی میز گفت: نزدیکی تیم ها و سطح کیفی بالای آن جذابیت این فصل مسابقات را دوچندان کرده است.

به گزارش 90 البرز،امیر بخشی اظهار کرد: مرحله دوم لیگ برتر در حالی هفته گذشته برگزار شد که ما از مجموع 4 مسابقه خود موفق به کسب 3 برد شدیم .

وی افزود: اوج کار بازیکنان تیم پیروزی بر تیم پرمهره و مدعی فراسنج تهران بود که با نتیجه 4 بریک رقم خورد و این در حالی بود که تیم فراسنج از وجود بازیکنان ملی پوش و لژیونر کره ای بهره می برد.

بخشی با اشاره به برگزاری دور پایانی و نهایی مسابقات پس از انتخابی تیم ملی گفت: به محض اتمام این رقابت ها اردوی آماده سازی تیم برای شرکت پرقدرت در مرحله سوم را آغاز خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به شرایط ویژه لیگ برتر در این فصل گفت: تیم ها از آمادگی خوبی برخوردار اند و نزدیکی قدرت تیم ها به هم سبب شده شاهد افزایش جذابیت بازی ها و رقم خوردن نتایج بعضا عجیبی باشیم.

وی تصریح کرد: درعین حال با توجه به سابقه خوب تیم شهرداری کرج در دو فصل گذشته فشار مضاعفی روی تیم ما قرار دارد وانتظارات از تیم بالا است و در این شرایط با توجه به جوانی تیم کار ما از دشواری بیشتری برخورداراست.

بخشی با بیان اینکه تلاش می کنیم بهترین جایگاه ممکن را در پایان فصل کسب کنیم گفت: نفرات تیم تمام توان خود را به کار گرفته اند تا نماینده شایسته ای برای البرز در لیگ برتر تنیس روی میز باشند و امیدوارم بتوانیم با تقویت تیم از حیث روحی و روانی در پایان فصل جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.