شرکت البرزی مجری احداث زمین چمن ورزشگاه مدرن الزوراء عراق

ورزشگاه مدرن و جدید باشگاه الزوراء عراق در حالی قرار است فردا به بهره برداری رسمی برسد که یکی از مهمترین بخش های آن یعنی چمن را یک شرکت البرزی اجرا کرده است.

به گزارش 90 البرز، شرکت سدروس سبز توسط خسرو استادجو فقید (موسس تیم فوتبال شاهین کرج) در سال 56 تأسیس شد و با گذر از سالها کار و کسب تجربه امروز با مدیریت شاهین استادجو در عرصه احداث زمین چمن های مدرن به یکی از خوشنام ترین برندهای منطقه تبدیل شده است.

این شرکت پس از احداث چندین و چند زمین چمن فوتبال طبیعی در ایران که شاخص ترین آنها زمین چمن ورزشگاه امام رضا، نقش جهان و پارس شیراز است حضور در عرصه های برون مرزی را به عنوان یکی از ماموریت های کاری خود برگزیده و در یکی از مهمترین آنها پروژه احداث چمن ورزشگاه الزورا عراق را به اجرا درآورده است.

چمن این ورزشگاه به شکل هیبریدی باهمکاری شرکت میکستو ایتالیا اجرا شده و فرایند مشاوره و طراحی و نظارت آن را این شرکت ایرانی بر عهده داشته است.

این حضور موفق یک شرکت ایرانی در عرصه های بین المللی در حالی رقم خورده است که فوتبال البرز و ایران با چالشی به نام فقدان زمین های استاندارد در ورزشگاه های خود روبرو است و این انتظار می رود تا از ظرفیت و توان این شرکت های توانمند بومی برای برون رفت از شرایط نامناسب فعلی بهره بیشتری گرفت.