حال ورزش البرز خوب نیست، آن را وخیم نکنید

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعه انتخاب یک نیروی جوان بی تجربه برای سمت مدیرکلی ورزش وجوانان البرز عنوان کرده نمایندگان در انتصابات استان دخالتی ندارند و فقط موضوع بومی و متخصص بودن مدنظر قرار دارد که در صورت خلاف این امر تذکر داده می‌شود.

اقای حدادی اضافه کرده مدیر ورزش استان باید تخصص لازم داشته ‌باشد چرا که انتخاب نیروی نابلد به ضرر مردم است و آشنایی و کسب تجربه او زمان‌بر خواهد بود.

صحبت های آقای نماینده در حالی مطرح شده که این سوال پیش می آید که این نیروهای نابلد چگونه می توانند به عنوان گزینه مدیرکلی در استان مطرح شوند و چه کسانی با چه تفکر و اندیشه ای به دنبال کوچک کردن چانه مدیریتی ورزش البرز هستند.

آقای حدادی قطعا شما هم به مانند ما بر این باورید که هنوز به آن حد از قحط الرجالی نرسیده ایم که بپذیریم مدیریت حوزه ورزش و جوانان البرز کارپیش پا افتاده و بی اهمیتی است و هر کسی را که دلمان خواست برای سکانداری ورزش وعده بگیریم.

باور کنید ورزش و جوانان البرز به اندازه کافی از حضور مدیران وارداتی در این سالها  آسیب دیده و وقت آن است تا با نگاهی منطقی برای مدیریت آن چاره اندیشی کرد.

انتخاب کسانی که در رزومه کاری شان سابقه وتجربه قابل عنوانی دیده نمی شود توهین به جامعه شریف ورزش البرز وجوانان توانمند این استان است و امیدواریم شما و دیگر نمایندگان استان اگر دخیل در این اتفاق نیستید حداقل مانع تصمیم مسئولان تصمیم گیر شوید تا درنهایت یک مدیر جامع الشرایط و توانمند سکاندار ورزش استان شود و حال بد ورزش وخیم نشود.

آقای حدادی و دیگر نمایندگان استان، استاندار و وزیر محترم ورزش ؛ حوزه ورزش وجوانان البرز در شرایط کنونی نیازمند مدیری است که شناخت کافی از استان البرز و ظرفیت های آن داشته باشد، از توان فکری و اجرایی لازم برخوردار باشد، به حد کفایت تجربه مدیریتی در سطح استان و کشور داشته باشد و از ارتباطات و مناسبات کافی در وزارت ورزش وفدراسیون های ورزشی برخوردار باشد و در نهایت مورد پذیرش جامعه ورزش و جوانان البرز باشد . قطعا با نگاهی دقیق به ظرفیت های انسانی موجود می توان با این شرایط گزینه ای مناسب را برای سکانداری ورزش البرز برگزید وامید به روزهای خوب آینده را در نزد جوانان زنده کرد.

 مجتبی علی مردانی