سرمربی البرزی تیم ملی تکواندو نونهالان:مدیری می خواهیم که انگیزه و پویایی را به ورزش البرز بازگرداند

ملی پوش اسبق تکواندو البرز و سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران با اشاره به برخی خبرها پیرامون گزینه های مدیرکلی ورزش و جوانان استان البرز گفت: در شرایط فعلی به مدیری نیاز داریم تا بتواند انگیزه و پویایی لازم را به جامعه ورزش باز گرداند و پیگیر مشکلات و مطالبات به حق ورزشکاران در سطوح مختلف باشد.

کوروش رجلی افزود: خطه البرز از دیرباز یکی از مراکز قهرمان پرور و مدال آور وتاثیرگذار در ورزش کشور بوده اما متاسفانه هرچه به جلوتر آمده ایم به دلیل عدم توجه و رسیدگی لازم از سوی استان شاهد افت آن بوده ایم و همین مساله سبب شده امروز با گلایه و دلسردی طیف وسیعی از جامعه ورزش روبرو باشیم.

وی ادامه داد: جای تاسف است که عنوان کنم اگر ورزشکاری در عرصه قهرمانی فعالیت می کند تنها و تنها به سبب انگیزه و تلاش شخصی و علاقه ای است که به شهر واستان و کشورش دارد و خبری از آن حمایت و توجه از سوی مسئولین نیست.

رجلی با تاکید براینکه حضور یک مدیر بومی آشنا با ابعاد مختلف ورزش می تواند بذر امید را در دل اهالی ورزش البرز بکارد گفت: کم نیستند افرادی که از ظرفیت فکری و اجرایی لازم برای تصدی پست مدیریت ورزش استان برخوردارند و امیدواریم درنهایت مسئولان ارشد استان و وزارت ورزش گزینه ای را معرفی کنند که بتواند همراه و دلسوز خوبی برای ورزشکاران باشد و توجه کافی وحداقلی را به ورزشکاران ازخود نشان بدهد.

ملی پوش عنواندار سالهای نه چندان دور تکواندو ایران در پایان گفت: تکریم ورزشکاران و ارج نهادن به جایگاه ، تلاش ونیاز اولیه آنها خواسته بزرگی نیست و برای جا انداختن این مطالبه در نزد مسئولان استانی باید مدیری توانمند و وجامع الشرایط سکاندار ورزش البرز شود.