فدراسیون به بلاتکلیفی مدیریتی هیات اسکیت البرز پایان دهد

درحالی که اسکیت البرز در سایه یک مدیریت خوب و بدون حاشیه در سال های اخیر خود را به عنوان یک استان پیشرو و موفق مطرح کرده متاسفانه چند ماهی است این دستارود ارزشمند به دلیل تعلل فدراسیون در برگزاری مجمع به خطر افتاده است.

به گزارش 90 البرز، دی ماه سال گذشته با اتمام دوران درخشان مدیریت محمود فرهنگ رنجبر درهیئت اسکیت البرز با معرفی سرپرست فرایند ثبت نام کاندیداها انجام شد که در جمع آنها چهره های توانمندی اعلام آمادگی کردند.

با این حال علیرغم پیگیری های مستمر و مجدانه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، فدراسیون اسکیت تاکنون در برگزاری مجمع همراهی لازم را نداشته و بار دیگر خواستار انجام ثبت نام دوباره شده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که فدراسیون اسکیت حکم گزینه معرفی شده برای سرپرستی هیئت البرز را نیز هنوز صادر نکرده تا بستر قانونی ثبت نام از کاندیداها فراهم شود.

جای تاسف است که به دلیل برخی رفتارها استان موفقی چون البرز چند ماهی است دچار بلاتکلیفی کشنده ای شده و از این ناحیه آسیب های فراوانی به این استان پرظرفیت وارد آمده است.

این توقع و انتظار می رود که فدراسیون اسکیت به عنوان متولی توسعه این ورزش به وظیفه قانونی و ذاتی خود در خصوص تسریع برگزاری انتخابات یکی از استان های موفق و اثرگذار خود عمل کند و مانع آسیب بیشتر به این رشته پرطرفدار در البرز شود.

اسکیت در البرز در طی سال های اخیر با تلاش و مساعی خانواده منسجم البرز به شکوفایی و بالندگی رسیده و چه خوب است که مسئولان فدراسیون به مسئولیت قانونی و ذاتی خود به درستی عمل کنند و تکلیف مدیریت این هیئت ورزشی را با برگزاری هر چه سریعتر انتخابات روشن کنند تا هر آنچه در این سالها حاصل شده لطمه نبیند.