برترین‌های اولین جشنواره ورزشی مراکز علمی کاربردی استان البرز معرفی شدند

اولین دوره جشنواره ورزشی مراکز علمی کاربردی استان البرز (ویژه اساتید،دانشجویان و کارکنان) با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف به پایان رسید.

به گزارش 90 البرز، این رقابت ها طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های ورزشی تنیس روی میز و دارت به میزبانی سالن ورزشی شرکت صنعتی آذین خودرو به انجام رسید و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

در بخش بانوان که با حضور 72 نفر برگزار شد در رشته ورزشی دارت زهرا بیات  از مرکز شاهین کرج به مقام اول رسید، سمیه فتحی از مرکز شاهین کرج دوم شد و زهره هاشمی از مشکات ولایت رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در رشته تنیس روی میز نیز شاپرک شادروان از مرکز آذین خودرو به مقام اول دست یافت و حدیثه عسگری فر و مریم احمدپور هر دو از مرکز آذین خودرو در رتبه های دوم و سوم جای گرفتند.

 

 

در بخش آقایان نیز یکصدشرکت کننده با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در رشته دارت ابوالفضل حیدری از آذین خودرو به مقام اول رسید، محمد پارسی نژاد  از آذین خودرو دوم شد و حمید رضا شرفی پور از مرکز شاهین مقام سوم را کسب کرد.

در رشته تنیس روی میز روح الله چهاربرج از مرکز شهرداری کرج مقام اول را کسب کرد و امیر بنی اسد از مرکز محیط زیست و علی اکبر کوراوند از مرکز قطعه سازان میثاق در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از مراکز علمی کاربردی شرکت آذین خودرو، شاهین کرج، ماموت، جهاد دانشگاهی، آسمان ایرانیان، خانه کارگر کرج، قند کرج، مشکات ولایت، محیط زیست، و قطعه سازان میثاق برگزار شد.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آذین خودرو در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد ورزشی گفت: مراکز آموزشی به واسطه شیوع کرونا نزدیک به دوسال فعالیتی نداشتند و به یکباره آموزش حضوری در دانشگاه و مراکز علمی آموزشی آغاز شد.

محسن عبداللهی افزود: به این جمع بندی رسیدیم که شاید این حضور در کلاس درس پس از وقفه ای طولانی کمی سخت باشد و آن راحتی و جذابیت قبل را نداشته باشد بنابراین با حمایت های مدیریت شرکت آذین خودرو و تلاش همکارانمان در مرکز علمی کاربردی آذین خودرو و سایر مراکز علمی کاربردی استان این مسابقات برنامه ریزی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات شادی ونشاط  را برای اساتید ودانشجویان به ارمغان آورد گفت: شاهد رقابتی جذاب ونشاط آفرین در طول دو روز برگزاری بودیم ضمن آنکه در کنار این رویداد ورزشی برنامه های فرهنگی هنری نیز برنامه ریزی شده که به تناوب در طی سال برگزار خواهد شد.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آذین خودرو ادامه داد: این مسابقات برای نخستین بار برگزار شد و بازخورد واستقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم . به شخصه چشم انداز خوبی را می بینیم و این وعده را به سایر مراکز علمی کاربردی می دهم که با توجه به حمایت های مطلوب مدیریت شرکت آذین خودرو امکانات و تجهیزات ورزشی موجود را برای برگزاری رویدادهای ورزشی در اختیار جامعه دانشجویان و اساتید مراکز علمی کاربردی  استان البرز قرار دهیم وآماده هرگونه همکاری در این بخش هستیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه دید مدیران ارشد شرکت آذین خودرو به موضوع آموزش بسیارمثبت است و علاقمند هستند به امر آموزش وکیفی تر شدن آن خدمت کنند . ما آن را به فال نیک می گیریم وخواهش من از مراکز علمی کاربردی این است که از این بستر و پتانسیل استفاده کنند تا خدمات خوبی در بخش فرهنگی ورزشی به دانشجویان داشته باشیم.

گفتنی است در آیین اختتامیه این جشنواره ورزشی دکتر حامد باقری فراهانی معاونت مالی و اداری دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر مصطفی یوسفی ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان البرز، مهندس بزرگمهر ادیب قائم مقام مدیرعامل شرکت آذین خودرو، دکتر نادر فرخ عضو هیئت مدیره و دکتر عباس غفاری معاونت توسعه منابع انسانی شرکت آذین خودرو و همچنین جمعی از مدیران شرکت آذین خودرو به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.