پیشکسوت فوتبال کرج انتقاد کرد: نبود اتحاد لازم فوتبال البرز را ضعیف کرده است/ تمرکزمان را بر آوردن تیم‌های غریبه به کرج گذاشته ایم

پیشکسوت فوتبال کرج معتقد است عدم تعامل و همدلی لازم میان اهالی فوتبال در این شهر سبب شده علیرغم وجود استعدادهای فراوان تیمی از این استان در سطح اول فوتبال کشور حضور نداشته باشد و در این بخش ضعیف باشیم.

به گزارش 90 البرز، مجید حمیدی اظهار کرد: به جرات می توان گفت ده ها بازیکن خوب و چندین مربی تراز اول البرزی در لیگ های مختلف کشور حضور دارند که حضور تنها بخشی از آنها می تواند بستری برای شکل گیری تیمی قوی در البرز و حضور در لیگ برتر کشور باشد اما متاسفانه عدم اتحاد لازم سبب شده این اتفاق فرخنده به شکل درست در این استان رخ ندهد و همواره به دنبال آوردن تیم های تهرانی و دیگر نقاط کشور به کرج برای پر کردن این خلاء باشیم.

وی با بیان اینکه نتوانسته ایم برنامه ریزی درستی برای فوتبال استان داشته باشیم وامروز فوتبال کرج زیر سایه تهران قرار گرفته است گفت: موج فزاینده ایجاد شده در فروش امتیاز تیم ها و رغبت اهالی فوتبال برای حضور در تهران خود گواه حال ناخوش فوتبال البرز است و این سوال را باید مسئولان هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان پاسخ دهند که چرا به این وضعیت بغرنج رسیده ایم.

بازیکن سابق تیم های جوانان راه آهن، جوانان پرسپولیس،جاوید کرج وشهید حضرتی چهارصد دستگاه کرج در ادامه گفت: شرایط اقتصادی ایجاب می کند تا هیئت فوتبال البرز همراهی و مساعدت بیشتری با باشگاه ها داشته باشد.شنیده ام که ورودیه مسابقات افزایشی قابل توجه داشته واین یعنی هیئت فوتبال استان و شخص آقای بیک وردی از مشاوران خوبی برخوردار نیست و بدنه اجرایی وی درک درستی از وضعیت کنونی فوتبال استان ندارند.

حمیدی بیان کرد: قطعا سیاست ها در این بخش باید به جای دور کردن تیم ها از عرصه فعالیت شکلی جذب کننده و مشوق داشته باشد و هیئت فوتبال البرز باید با درک شرایط کنونی به گونه برنامه ریزی کند که مانع ریزش تیم ها و مهاجرت آنها به تهران شود.

وی در جمع بندی صحبت های خود در این بخش گفت: فوتبال البرز سابقه ای درخشان و افتخارآفرین دارد و نباید به گونه ای عمل کرد که تیم ها به این باور برسند که زحمات شان دیده نمی شود و جایی برای پیشرفت در این استان ندارند. چنانچه این دلگرمی ایجاد نشود روزهای تلخی در انتظار فوتبال این استان خواهد بود.

این پیشکسوت کرج که از کارکنان باسابقه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج است به خدمات این مرکزآموزشی به فوتبال البرز و رونق دوباره فعالیت های ورزشی پس از دوران کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حضور دکتر ابراهیم زاده موسوی که خود از پیشکسوتان فوتبال محسوب می شود در جایگاه ریاست پردیس و واگذاری مسئولیت تربیت بدنی این مرکز معتبر دانشگاهی به آقای دکتر حمید کشاورزشاهد تحرک و پویایی مناسبی در فعالیت های ورزشی هستیم و خدمات دهی به دانشجویان و اهالی ورزش در سطح مطلوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج در سال های اخیر نقشی ویژه در توسعه ورزش خصوصا فوتبال داشته و همواره تلاش کرده در تعامل سازنده با فعالان ورزش استان خدمات مناسبی را به آنها ارائه کند. در حال حاضر زمین چمن ،استخر و سالن بدنسازی وبخشی از خوابگاه های مجموعه با ظرفیت کامل در اختیار ورزشی ها قرار دارد ضمن آنکه احداث یک زمین چمن مصنوعی نیز در دست اقدام است.

حمیدی در پایان گفت: با توجه به تعلق خاطر و نگاه ویژه مدیریت پردیس به حوزه ورزش این انتظار می رود تا جامعه ورزش استان از این بستر و ظرفیت بهره بیشتری ببرند و تعامل بیشتری را با این مجموعه دانشگاهی و علمی در قلب شهر کرج داشته باشند.