کسب مقام دوم تیر اندازان البرزی در مسابقات اهداف پروازی گرامیداشت آزادسازی خرمشهر

دبیر هیات تیراندازی استان البرز گفت: در تاریخ ششم خرداد ۱۴۰۱ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مبارزه با موادمخدر یک‌دوره مسابقات اهداف پروازی(تراپ) با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار از استان‌های تهران البرز مازندران لرستان و خراسان به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.

دبیر هیات تیراندازی استان البرز افزود: در این دوره از مسابقات تیم اهداف پروازی (تراپ) استان البرز با حمایت مالی هیئت تیراندازی استان با ترکیب آقایان؛ سیدمحمدرضا فنایی از شهرستان فردیس، مصطفی هادی، محمود بهادری و محمدرضا گنجی از شهرستان اشتهارد در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

زمانی خاطر نشان کرد: بعد از انجام مسابقه مرحله مقدماتی، سیدمحمدرضا فنایی با کسب امتیاز ۱۳ از ۱۵ امتیاز به همراه ۵ تیرانداز دیگر برای حضور بین ۸ نفرفینالیست به صورت تک‌تیر(shoot off) به رقابت پرداختند که تیرانداز البرزی موفق شد، به‌عنوان نفر هفتم بین ۸ نفرفینالیست قرار بگیرد. در مرحله فینال ۸ نفر تیرانداز برتر به دو گروه ۴ نفره تقسیم شدند که نفرات اول و دوم هرگروه به مرحله ۴ نفر برتر صعود می‌کردند که فنایی موفق شد در این مرحله به‌عنوان نفر اول صعود کننده در گروه خود بین ۴ نفر برتر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی که بین ۴ نفر برتر برگزار شد، سیدمحمدرضا فنایی از استان البرز و امید آقاحسینی از استان تهران مشترکا با کسب  ۸ امتیاز از ۱۰ امتیاز برای مشخص‌شدن مقام اول و دوم این دوره از مسابقه به مرحله shoot off  رسیدند که در این مرحله محمدرضا فنایی علی‌رغم رقابت پایاپای با امید آقاحسینی موفق به کسب مقام دوم گردید.

به این ترتیب امید آقاحسینی از تهران به مقام اول و سیدمحمدرضا فنایی از استان البرز به مقام دوم مفتخر شدند و علی عباسی نیز از استان تهران به مقام سوم این دوره از مسابقات نائل گردید.