توسعه فعالیت‌های مشترک باشگاههای والیبال پرمخاطب البرز

مدیران  باشگاه های والیبال پرمخاطب استان البرز در نشستی مشترک ارتقاء همکاری های چند جانبه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش 90 البرز و به نقل از برنا،این نشست عصر امروز شنبه با حضور مدیران باشگاه های ققنوس، ایران و سهند آریایی به میزبانی سالن جانبازان کرج برگزار شد و طی آن توافق شد این  باشگاه ها در حوزه ارائه متدهای آموزشی یکسان ،برگزاری اردوها، مسابقات و جشنواره های مشترک و تبادل فنی مربیان وهدایت استعدادها همکاری های لازم را داشته باشند.

همچنین مقرر شد با هدف کاهش هزینه ها و جلوگیری از ترددهای غیرضرور برای خانواده ها در قالب یک تعامل افراد علاقمند به والیبال بسته به محل سکونت خود در نزدیک ترین باشگاه پذیرش شوند.

مدیر باشگاه والیبال ققنوس در حاشیه برگزاری این نشست گفت: با توجه به اتمام سال تحصیلی و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان این نشست را برگزار کردیم تا فرایند آموزش تخصصی والیبال شکل مناسبی را داشته باشد.

حسین مرادلو افزود: باشگاه هایی در این جلسه حضور داشتند که بیشترین مخاطب را در دو شهر کرج و فردیس دارند و با دایر کردن 14 مرکز آموزشی در نقاط مختلف این دو شهر بخش اعظمی از علاقمندان به والیبال را در حال آموزش دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و هم افزایی خوبی میان باشگاه های پرمخاطب والیبال استان وجود دارد گفت: برای این نشست از دیگر باشگاه های فعال در سطح استان نیز دعوت شده بود اما در نهایت آنچنان که انتظار می رفت همراهی لازم را شاهد نبودیم.

مرادلو تصریح کرد: رقابت میان باشگاه ها در حوزه های مختلف امری طبیعی است اما قطعا در کنار آن رفاقت ها محور و در راس کار است و این تعامل درنهایت می تواند به توسعه والیبال و رضایتمندی خانواده ها منتهی شود.

مدیر باشگاه والیبال ایران نیز در ارتباط با کم و کیف این نشست گفت: خوشبختانه به واسطه شکل گیری باشگاه ها در سال های اخیر والیبال در البرز رشد بسیار خوبی داشته و استعدادهای بسیاری به سطح ملی معرفی شده اند.

رضا داعی افزود: قطعا هرچه باشگاه ها تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و در یک فضای رقابتی و نه تقابلی پیش بروند برایند کار بهتر خواهد بود و فرایند استعدادیابی و آموزش ها با کیفیت بهتری شکل می گیرد.

وی با اشاره به افزایش سرسام آور هزینه های باشگاه داری و نبود حمایت های لازم از سوی نهادهای ذیربط گفت: در این فضا قطعا هر چه باشگاه ها تعامل بیشتری داشته باشند از بار مشکلات و موانع کاسته خواهد شد و فضای مساعدتری برای ارائه آموزش های با کیفیت و استاندارد به آینده سازان والیبال کشور ایجاد می شود.

مدیر باشگاه ایران اضافه کرد: برگزاری اردوها و مسابقات چند جانبه در داخل و بیرون استان ، برگزاری جشنواره های مشترک مینی والیبال،انجام بازی های دوستانه هفتگی میان باشگاه ها و تبادل فنی مربیان در ایجاد یک وحدت رویه آموزشی موضوعاتی است که باشگاه ها می توانند در همکاری های مشترک رقم بزنند و جای خوشحالی است که این اتفاق امروز میان 3 باشگاه اثرگذار استان پایه گذاری شد.

وی در جمع بندی صحبت های خود گفت: پذیرای دیگر باشگاه های فعال استان هستیم وبر این باوریم که هر چه همبستگی میان ارکان والیبال استان قوی تر شود خروجی بهتری عاید این ورزش و استان خواهد شد و نهایتا والیبال و آینده سازان این استان از آن بهره خواهند برد.

مدیر باشگاه سهند آریایی نیز در ارزیابی خود از این نشست گفت: جای خوشحالی است که 3 باشگاه پرمخاطب استان برای یک هدف مشترک کنار هم قرار گرفته اند و این اتفاق می تواند سرآغازی برای رقم زدن موفقیت های بزرگتر برای استان باشد.

حمید کریمی اظهار کرد: بخش اعظمی از عناوین برتر لیگ های استانی متعلق به این 3 باشگاه است و شاکله تیم های منتخب استان را این تیم ها شکل می دهند وقطع به یقین هرچه این همکاری ها تقویت شود به نفع استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه باشگاه ها در شرایط سخت اقتصادی کنونی با تمام توان در حال ارائه خدمات هستند گفت: انتظار می رود اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت والیبال در خصوص ساماندهی باشگاه و ایجاد فعالیت ضابطه مند وپیش گیری از ورود افراد سودجو به این عرصه اهتمام بیشتری داشته باشند تا باشگاه های سازنده از این ناحیه لطمه نخورند.