لیگ فوتبال کارگران استان البرز راه اندازی می‌شود

سرپرست انجمن فوتبال هیئت ورزش کارگران استان البرز گفت: تلاش می کنیم با همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان لیگ فوتبال کارگران را دوباره راه اندازی کنیم.

به گزارش 90 البرز ، مجتبی فشی اظهار کرد: با اعتماد آقای عبداللهی ریاست هیئت ورزش کارگران استان البرز مسئولیت انجمن فوتبال را به عهده گرفته ام و تلاش می کنم در این سمت منشا اثر باشم.

وی افزود: علیرغم ظرفیت های خوب استان در حوزه ورزش کارگران رشته فوتبال به دلایل مختلف از جمله کرونا چند سالی است دچار رکود شده و خبری از برگزاری لیگ کارگری استان نیست.

فشی ادامه داد: البته در رشته فوتسال شرایط بهتری داریم اما در فوتبال باید کار بیشتری صورت بگیرد و اولین گام احیاء لیگ فوتبال کارگران استان است.

این پیشکسوت و ملی پوش سابق اضافه کرد: راه اندازی فوتبال ساحلی ومینی فوتبال نیز در برنامه های ما قرار دارد و قطعا فعال کردن این رشته ها هم افزایی و مشارکت مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی را می طلبد.

سرپرست انجمن فوتبال هیئت ورزش کارگران استان البرز با بیان اینکه از حیث سخت افزاری ظرفیت خوبی در مجموعه کارگران امام خمینی کرج مهیا است گفت: می توانیم با یک کار جمعی  و مشارکت واحدهای تولیدی وصنعتی بیشمار استان لیگی پویا در فوتبال راه اندازی کنیم.

وی در پایان گفت: لیگ استانی می تواند بستری برای رونق دوباره فوتبال کارگران شود و در همین فضا قطعا استعدادهای خوبی شناسایی خواهند شد.ضمن آنکه مقدمه ای برای حضور پرقدرت در مسابقات کشوری است و در نهایت نفرات شایسته البرز می توانند فرصت حضور در ترکیب تیم منتخب کارگران کشور جهت حضور در مسابقات جهانی را پیدا کنند.