مدیریت شهری مهستان حامی قهرمانان ونخبگان ورزشی است

معاون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهر جدید مهستان گفت: در کنار توسعه ورزش همگانی و شهروندی حمایت از قهرمانان  ونخبگان ورزشی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش 90 البرز، حسین عابدین زاده اظهار کرد: مدیریت شهری در 3 محور حوزه ورزش را مورد توجه خود قرار داده و هدف گذاری و برنامه های متنوعی را برای آن تدارک دیده است.

وی افزود: محور اول توسعه ورزش همگانی است که در این راستا از 8 ماه پیش ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی را در مناطق مختلف شهر راه اندازی کرده ایم و شهروندان 5 روز در هفته در این فعالیت نشاط آور و مفرح مشارکت دارند.

عابدین زاده ادامه داد: خوشبختانه این برنامه با استقبال کم نظیر شهروندان روبرو بوده به نحوی که گاها تا 800 نفر مشارکت را شاهد بوده ایم و رضایت عمومی حاصل شده است.

این مسئول اضافه کرد: محور دوم توسعه ورزش شهروندی بوده که شامل برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در رشته های تنیس روی میز، دارت ،طناب زنی ،طناب کشی و دیگر رشته های متنوع بوده که به صورت هفتگی و مناسبتی در حال برگزاری است و موجب نشاط و شادابی همشهریان ما در شهر جدید مهستان شده است.

معاون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهر جدید مهستان حمایت از قهرمانان و چهره های شاخص ورزشی شهر را دیگر رویکرد مدیریت شهری در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: ورزشکاران رشته های ورزشی کونگ فو،تکواندو،کاراته وفوتسال وفوتبال و... شهر مهستان جزء سرآمدان این رشته در سطح ملی محسوب می شوند که در این خصوص حمایت از آنها را در دستور کار داریم.

وی در توضیح بیشتر گفت: اخیرا در این راستا تیم ژیمناستیک شهر مهستان با حمایت مدیریت شهری در مسابقات کشوری حضور یافت و روز گذشته نیز مراسم تقدیری از جمعی از مدال آوران ورزش های رزمی شهر مهستان برگزار شد.

عابدین زاده در پایان گفت: نگاه شهردار واعضای شورای شهر به حوزه های فرهنگی و ورزشی و ایجاد یک شهر با نشاط سبب شده بتوانیم برنامه های متنوعی را در حوزه های مختلف به اجرا درآوریم و قطعا با این نگاه و رویکرد دستاوردهای بزرگتری را در آینده شاهد خواهیم بود.