معرفی برترین‌های رویداد رینگ ۲۰ سورنا در یک آدینه جذاب وپرهیجان

پرونده چهارمین رویداد "رینگ ۲۰" سبک سورنا، با شناخت ۱۵ مبارز برتر این رشته بسته شد.

به گزارش 90 البرز، مسابقات قهرمان قهرمانان سبک سورنا، موسوم به "رینگ ۲۰"، با همکاری اداره ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری فردیس استان البرز روز جمعه ۳۱ تیرماه سال جاری در فضای باز زمین تنیس مجموعه ورزشی آکام برگزار شد و در پایان چهره نفرات برتر اوزان مختلف به شرح زیر شناخته شد:

نوجوانان:  ۱- حسین نایب لو ۲- ابوالفضل غلامی

جوانان:

۵۰-کیلو: ۱- سبحان تاجیک ۲- یاسین شاهسوند

۵۵-کیلو : ۱- ماهان براتی ۲- حبیب الله نظری

۵۰-کیلو: ۱- احمد رضا عبدی پور ۲- ابوالفضل محمدی

۶۳-کیلو: ۱- پویان امینی ۲- ابوالفضل احمدپور

۷۰- کیلو: ۱- محمد بوالحسنی ۲- سهیل بیات

رده سنی امید:

۸۵-کیلو: ۱- نیما قنبری ۲- مهدی فیروزی

۹۰+کیلو: ۱- نیما نوبخت ۲- نیما غلامی دوم

بزرگسالان:

۵۵-کیلو: ۱- سید مهدی موسوی ۲- امیر حسین زلفی

۶۷-کیلو: ۱- امیر حسین جراحی ۲- حمید ولئیی

۶۵-کیلو: ۱- خشیار فیوجی ۲- محمد نظافت

مبارزات جدول چهار نفره برای تصاحب کمربند قهرمانی بزرگسالان:

۷۵-کیلو: ۱- مرتضی حاجی زاده ۲- علی مختاری

۶۰-کیلو: ۱- محمد حسن ابراهیمی ۲- علی زنده دل

مبارزه اختصاصی سورنا (نیم کوب):

۶۷-کیلو: ۱- محمد جواد رضا خواه ۲- ابوالفضل نصرالهی

مبارزه اختصاصی سورنا (سورن isi):

بزرگسالان: ۱- سهیل حداد ۲- ابوالفضل رجبی

index

جمشید هرمزی رئیس سبک سورنا در خصوص این دوره از مسابقات عنوان کرد: پس از دو مرحله مسابقه انتخابی در شهرهای کرج و پاکدشت، ۳۰ ورزشکار جواز حضور در رویداد رینگ ۲۰ را به دست آوردند.

هرمزی افزود: مسابقات در یک فضای کاملا حرفه‌ای و متفاوت همراه با استانداردهای لازم برگزار شد و با استقبال چشمگیری از سوی عداقمندان به مبارزات رینگی همراه بود.

وی ادامه داد: به نفرات برتر این دوره از مسابقات، مدال و کاپ قهرمانی تعلق گرفت؛ ضمن آنکه در اوزان ۶۰ و ۷۵ کیلوگرم رده بزرگسالان، به برندگان کمربند قهرمانی به همراه جوایز نقدی نیز اهدا شد.

رئیس سبک سورنا خاطرنشان کرد: جا دارد از تمام کسانی که در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ما را یاری کردند به ویژه سید امیر هاشمی، سرپرست هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان البرز، برارنژاد، مدیر عامل شرکت آذین خودرو آرامیس و همچنین نمایند‌گی خودروهای بنز،  هیوندا و فردا موتور  با مدیریت برادران غلامی تشکر کنم که با پشیبانی خود، سهم به سزایی در ارتقاء سطح کیفی مسابقات و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران شرکت کننده ایفاء کردند.

وی در پایان یادآور شد: سبک اصیل سورنا همواره به دنبال تحول و نوآوری در ورزشهای رزمی ایران بوده و این بار نیز با برگزاری موفق چهارمین رویداد رینگ ۲۰ ثابت کردیم که حرف و عمل مان یکی است. ما در این سبک در پی ارج نهادن به تلاشهای رزمی کاران شایسته‌ای هستیم که با وجود سالها افتخارآفرینی،  هنوز به حق واقعی خود نرسیده و آن طور که باید و شاید دیده نشدند. انشالله با حمایت مدیران دلسوز و ورزش دوست و تداوم برنامه های سازنده خود در سبک سورنا بتوانیم بستر مناسبی در جهت سوق دادن جوانان به سمت ورزش و تقویت نشاط و شادابی در جامعه ایجاد کنیم.