گلایه پیمانکارزمین های چمن مجموعه انقلاب کرج: از وعده و وعیدها کلافه شده‌ایم/ مسئولیت آسیب به ویترین فوتبال البرز متوجه آقایان مسئول است

پیمانکار زمین های چمن مجموعه ورزشی انقلاب کرج با انتقاد شدید از عدم پرداخت مطالبات خود گفت: مسئولیت هرگونه آسیب و تخریب زمین های چمن موجود متوجه مسئولان مربوطه است.

به گزارش 90 البرز، وحید شورگشتی افزود: متاسفانه نوع تعامل و رفتار صورت گرفته با ما در سال های اخیر به گونه ای بوده که عملا ما را برای ادامه همکاری به بن بست رسانده است.

وی افزود: ما هر آنچه در توان و ظرفیت مان بود برای کمک به ورزش استان به خصوص زمین های چمن مجموعه انقلاب انجام دادیم و با هر نوع برخورد و رفتار کنار آمدیم. اما قطعا ادامه این شرایط مقدور نیست و مدیریت ورزش استان می بایست ضمن پرداخت مطالبات معوقه و چندین ساله ما فکری برای نگهداری سرمایه های عمومی موجود در مجموعه انقلاب وتغییررویه موجود  کند.

شورگشتی با تاکید براینکه تلاشی برای برای پرداخت معوقات مان نمی شود و در این شرایط همچنان توقع دارند بی مزد و مواجب و بدون عقد قرارداد وپرداختی زمین ها را نگهداری کنیم و با کیفیت مناسب برای مسابقات و تمرینات تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت آذین سبز البرز با بیان اینکه با حداقل هزینه در این سالها نگهداری و بهسازی زمین های مجموعه انقلاب را به عنوان ویترین اصلی فوتبال استان انجام داده ایم گفت: جای تاسف است که این همکاری ما را به خوبی پاسخ نداده اند و برای گرفتن حقوق خود باید وعده بشنویم.

وی در پایان گفت: طی نامه ای به مدیریت مجموعه انقلاب اعلام کرده ایم که از 5 مردادماه امکان نگهداری زمین های شماره دو وسه مجموعه انقلاب را نداریم و از نیمه مردادماه هم قرارداد زمین شماره یک انقلاب به تمام می رسد . قطعا اگر تلاشی برای پرداخت مطالبات ومعوقات عقب افتاده ما نکنند آسیب اصلی به سرمایه های این شهر وارد می شود و هرگونه عواقب ناشی از این اتفاق هم متوجه دوستان خواهد بود.