میزبانی شایسته البرز از مرحله اول اردوی تیم ملی اسکیت رولبال ایران

اولین مرحله از اردوی تیم ملی اسکیت رولبال آقایان ایران به میزبانی استان البرز در سالن ورزشی دلاوران کرج برگزار شد.
به گزارش 90 البرز، این اردو روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته با حضور منتخبین استان های کشور برگزار شد.

در خلال برگزاری این اردو مدیرکل ورزش و جوانان البرز و مسئولان فدراسیون اسکیت با حضور در محل برگزاری تمرینات با اردونشینان دیدار و گفتگو کردند.

سرمربی تیم ملی اسکیت رولبال با ابراز رضایت از کیفیت مرحله اول اردوی تیم ملی گفت: خوشبختانه امکانات مناسبی برای برپایی اردو در کرج مهیا شده بود و هم از حیث سالن و هم امکانات رفاهی شرایط خوبی را شاهد بودیم.

محمدرضا شیخ جعفری اظهار کرد: در مرحله اول اردو 42 نفر حضور داشتند که پس از برگزاری تمرینات وارزیابی های صورت گرفته درنهایت 16 نفر به مرحله بعدی اردو راه پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا اردیبهشت سال آینده هر ماه اردویی چند روزه را برگزار کنیم گفت: طبق برنامه ریزی ها پیش از اعزام تیم نیز اردویی متمرکز را برگزار خواهیم کرد.

۲۰۲۳۰۱۰۵_۱۸۳۱۳۸

سرمربی تیم ملی اسکیت رولبال ایران تصریح کرد: تلاش می کنیم برای کسب بهترین نتیجه ممکن یعنی عنوان قهرمانی به کشور هند برویم و امیدوارم به این هدف برسیم.

سرپرست مرحله اول اردوی تیم ملی در خصوص کم و کیف این اردو گفت: خوشبختانه مرحله نخست اردو با کیفیت مناسبی در شهر کرج برگزار شد.

محمد عباس بیگلو افزود: به همت هیات اسکیت استان البرز همه امکانات لازم برای برپایی یک اردوی مناسب اعم از محل اسکان، تغذیه و سالن تمرین در سطح مناسبی مهیا بود و کادرفنی توانست برنامه های خود را به خوبی پیاده کند.

رئیس هیات اسکیت استان البرز نیز در خصوص این اردو گفت: البرز در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ اسکیت رولبال همواره جزء 3 تیم برتر کشور بوده و یکی از استان های فعال و مدعی در این رشته محسوب می شود.

۲۰۲۳۰۱۰۵_۱۸۳۰۱۰

سروش خندان دل بیان کرد: همین موضوع سبب شد با نگاه مثبت فدراسیون نخستین مرحله از اردوی تیم ملی به میزبانی استان البرز و در شهر کرج برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این اردو 3 اسکیت باز البرزی به نام ابراهیم پزشکی، محمد عسگری و سهیل بهرمانی حضور داشتند گفت: دو بازیکن البرزی پیش از این تجربه حضور در مسابقات جهانی و کسب عنوان دومی را داشته اند.

رئیس هیات اسکیت استان البرز در ادامه گفت: متاسفانه زیرساخت لازم در استان برای برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای ملی در بخش سرعت مهیا نیست با این حال در بخش سالنی حرف برای گفتن داریم و در تلاشیم پس از میزبانی از اردوی تیم ملی میزبانی مسابقات فری استایل کشوری را در البرز بر عهده بگیریم.