وزارت ورزش من را به عنوان یک ورزشکار به رسمیت نمی‌شناسند!

رکورددار روپایی جهان گفت: وزارت ورزش من را به عنوان یک ورزشکار به رسمیت نمی‌شناسند!

مهدی حب درویش رکورددار روپایی جهان که اخیرا رکورد روپایی با توپ تنیس را در استان البرز به نام خود ثبت کرده است  از عدم حمایت خود در ورزش ایران گفت و اظهار کرد: 14 سال است که در رشته روپایی فعالیت می‌کنم، در این مدت رکوردهای بسیاری را در روپایی به نام خودم به ثبت رسانده‌ام.

به گزارش 90 البرز به نقل از ایسنا، مهدی حب درویش افزود:  از مهمترین رکوردهایی که در گینس ثبت کرده‌ام می‌توان به روپایی زدن بر روی پله‌های برج میلاد، پیست دربند سر، روپایی با توپ پینگ پنگ، ساچمه  و بسیاری از رکوردهای دیگر در ایران و خارج از ایران اشاره کرد.

رکورددار روپایی جهان در ادامه افزود: در بسیار از مسابقات بین المللی و جهانی از جمله جام جهانی حضور داشتم و در برخی از مسابقات با روپایی زدن هنر نمایی کرده ام.

وی تصریح کرد: هدفم گسترش این رشته در ایران است. مسابقات مختلفی را در این رشته در سراسر کشور برگزار کردم و در تلاش هستم تا بتوانم بزرگترین مسابقات روپایی را در سطح کشور برگزار کنم.

رئیس کمیته روپایی فدراسیون همگانی در ادامه از وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال گلایه کرد و افزود: هیچ حمایتی از سوی وزارت ورزش و همچنین فدراسیون فوتبال از من نشده است.

 وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال من را به رسمیت نمی‌شناسد حتی برای حضور در مسابقات جام جهانی تمام تلاش خود را کردم که از سوی فدراسیون به قطر اعزام شوم اما فدراسیون فوتبال از اعزام من به جام جهانی خودداری کرد.

حب درویش با اشاره به اینکه  کشورهای عربی بارها از من برای اجرای روپایی دعوت کرده‌اند گفت: انگار نه انگار رکوردهای جهانی ثبت کرده‌ام، هیچ جای ورزش ایران جا ندارم، متاسفانه من را به عنوان یک ورزشکار حمایت نمی‌کنند، طی 15 سال فعالیت که رکوردهای زیادی بنام ایران در گینس ثبت کردم همچنان بدون بیمه هستم و خودم حق بیمه را پرداخت می کنم.

وی خاطر نشان کرد: مقابل بهترین بازیکنان فوتبال دنیا از جمله ژاوی، روبرتوکارلوس، مارکو فان باستن، سالگادو و رئیس فیفا اینفانتینو روپایی اجرا کردم و قصد دارم تا رونالدو و مسی را به چالش روپایی دعوت کنم که به زودی با برنامه ریزی های انجام شده به این هدفم دست پیدا خواهم کرد.