تحقق وعده های پیشرفت و بازگشت تکواندو به اوج

شست خبری مسئولین هیات با اصحاب رسانه و ارباب جراید استان البرز روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در هیات تکواندو استان البرز برگزار شد.

در این نشست که با حضور محمد انصاف دوست رئیس، ،فرهاد اصلانی دبیر ، کوروش رجلی نائب رئیس آقایان و سیده زهرا صمدیان نائب رئیس بانوان هیات تکواندو استان البرز و خبرنگاران خبرگزاری ها،نشریات مکتوب،صدا و سیما و رادیو برگزار شد مسئولین به ارائه گزارش عملکرد هیات طی ۱۰ ماه گذشته پرداختند و پاسخگوی پرسش های خبرنگاران نیز بودند.

محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه گفت: بسیار خرسندم که در جمع فرهیخته رسانه  حضور دارم و از همراهی همیشگی عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.

وی در ادامه گفت: از زمان قبول مسئولیت ریاست هیات با کمک کادر پرتلاشم در راس، برنامه های متعددی برنامه ریزی و اجرایی شد که مهمترین آن اختصاص سالن البرز به عنوان خانه تکواندو برای صاحبان اصلی یعنی تکواندوکاران استان بود که این مهم در سایه پیگیری و مساعدت های مسئولین ارشد ورزش استان رقم خورد.

انصاف دوست در ادامه گفت: با توجه به مسدود بودن حساب مالی هیات جهت انجام پروسه های اداری ،از اجرای برنامه هایمان غافل نبودیم و سعی کردیم  در این مدت نیز خدمات شایانی به خانواده بزرگ تکواندو استان ارائه دهیم.

سکان دار تکواندو البرز افزود: در تاریخچه تکواندو استان البرز ۱۳۹ تکواندوکار موفق به کسب سکو های المپیک،جهانی،آسیایی و بین المللی گردیدند که از آمار مذکور ۲۵ نفر در سال جاری موفق به این مهم شده اند و طبق محاسبات سهم تکواندوکاران در سال جاری ۱۸ درصد از کل نفرات افتخار آفرین بوده است.

رئیس هیات تکواندو تصریح کرد:   در ابتدای امر با وجود کمبود امکانات سخت افزاری در ۸ ماه اخیر ده لیگ استان در رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان استارت زدیم اما رفته رفته با جذب اسپانسرهای مالی و مساعدت های دوستان موفق به تهیه کلیه امکانات ملزوم برگزاری مسابقات شدیم .

ضمن آنکه با شرایط موجود با انعقاد تفاهم نامه های همکاری میزبانی تیم های منتخب کشور های روسیه، ارمنستان و پاکستان را داشتیم، در بخش داخلی نیز تیم های ملی نونهالان و نوجوانان اردوی تمرینی خود را در البرز برگزار کردند.

با یاری خداوند و تلاش  شبانه روزی دبیر ، نائب رئیسان هیات و اعضاء کمیته های استان موفقیت های در خور و شایان توجه ای در تکواندو رخ داده است، کسب ۶ کاپ و ۱۰۵ مدال رنگارنگ  در رقابتهای قهرمانی کشورو ۵۱ مدال در آوردگاه های بین المللی گوشه ای ازافتخارات  هیات پرافتخار تکواندو  با بیش از ۶۴ هزار نفر عضو ثبت شده می باشد.