آغاز طرح نوروزی آموزش رایگان اسکیت در البرز

رییس هیات اسکیت استان البرز گفت: در راستای حمایت از ورزش مهیج اسکیت و ترویج همگانی این رشته ورزشی،طرح آموزش رایگان در پیست های فعال استان در ایام نوروز برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش 90 البرز، سروش خندان دل اظهار کرد: این طرح با همکاری ۱۱ شعبه آکادمی سروش اسکیت، از ۳ لغایت ۱۳ فروردین اجرا خواهد شد و خانواده ها در این ایام تجربه ای جدید و نو را خواهند داشت.

وی افزود: این عیدی هیات به خانواده های عزیز است که به انتخاب خودشان و با مراجعه به نزدیک ترین پیست محل سکونت خود بتوانند استعداد خود و فرزندان شان را در این ورزش محک بزنند.

خندان دل گفت:خانواده هایی که تجربه اسکیت نداشته اند و قصد استفاده از این طرح را دارند،۲۴ ساعت قبل از مراجعه به پیست ، به آیدی اینستاگرام هیات اسکیت استان البرز alborz.eskate و یا با شماره تماس ۰۹۰۱۵۵۷۰۵۳۴ آقای بامداد مدیر روابط عمومی هیات،جهت هماهنگی با پیست مورد نظر  تماس(واتساپ،تلگرام،ایمو) بگیرند.

وی به اسامی پیست ها و برنامه زمانی این طرح رایگان اشاره کرد و گفت: ۱۳ پیست در نقاط مختلف استان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است تا خانواده ها با کمترین فاصله زمانی و به سهولت بتوانند از ظرفیت های این طرح رایگان بهره مند شوند.

وی پیست های اسکیت شامل این طرح را به شرح ذیل اعلام کرد: آکادمی سروش اسکیت تندرستی (فردیس) ساعت ۱۲ آکادمی سروش اسکیت نبوت(کرج) ساعت ۱۸ آکادمی سروش اسکیت خانواده (کرج)ساعت ۱۹ آکادمی سروش اسکیت نسترن(فردیس) ساعت ۹ آکادمی سروش اسکیت شهدای فردیس(فردیس)ساعت ۱۵ آکادمی سروش اسکیت بنفشه(شهرک بنفشه)ساعت ۱۷ آکادمی سروش اسکیت هامون(مهرشهر)ساعت ۱۶ آکادمی سروش اسکیت بهشت( فردیس)ساعت ۱۷ آکادمی سروش اسکیت سه باندی(کرج)ساعت ۲۰ آکادمی سروش اسکیت ماهدشت(ماهدشت)ساعت ۱۰ آکادمی سروش اسکیت نظراباد(نظرآباد)ساعت ۱۱ آکادمی سروش اسکیت این سینا(کرج)ساعت ۱۱ آکادمی سروش اسکیت منظریه(فردیس)ساعت ۸