راه اندازی دفتر اداری و سالن اختصاصی هیات آمادگی جسمانی البرز

سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان البرز راه اندازی دفتر اداری و فعال شدن سالن اختصاصی آمادگی جسمانی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته از زمان تاسیس این هیات ورزشی تاکنون عنوان کرد.

به گزارش 90 البرز، مصطفی حدادی اظهار کرد: شهریور سال گذشته هیات آمادگی جسمانی در حالی کار خود را آغاز کرد که هیچ امکاناتی نداشت و ما کار را از صفرو با یک برگ کاغذ شروع کردیم.

وی افزود: در بدو کار با دعوت از چهره های مجرب و توانمند نسبت به ایجاد ساختار اداری و تشکیلاتی هیات اقدام کردیم و خوشحالم که عنوان کنم با گذشت 9 ماه تمامی کمیته های استانی فعال شده اند و در شهرستان ها نیز هیات های ورزشی ما با ظرفیت کامل در حال خدمات رسانی هستند.

حدادی راه اندازی دفتر اداری هیات استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این دفتر با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان در مجموعه ورزشی شهید کیانپور راه اندازی شد و با تجهیز آن در حال حاضر مشغول خدمات رسانی به مراجعین این هیات ورزشی است.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان البرز از تلاش های این هیات ورزشی برای اختصاص یک سالن به این هیات سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه این مهم تحقق یافت و با در اختیار گرفتن یک سالن ورزشی در کرج بستر لازم برای برگزاری کلاس های مربیگری، مسابقات انتخابی استان و رویدادهای مختلف مهیا شده ضمن آنکه محل درآمد مناسبی برای این هیات ورزشی محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری 17 دوره مربیگری در سطوح مختلف و رشته های گوناگون در 9 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: این دوره ها با بالاترین کیفیت ممکن برگزارشده و مدارک مربیان نیز در کوتاه ترین زمان ممکن صادر و به آنها تحویل شده است.

حدادی از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات ورزشی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: ثبت نام ها انجام شده و به زودی با اعلام فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان البرز رییس جدید هیات استان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام