معرفی رشته های زیر مجموعه هیات آمادگی جسمانی استان البرز

نایب رییس هیات آمادگی جسمانی استان البرز با معرفی رشته های زیر مجموعه این هیات ورزشی در استان البرز گفت: فعالان ورزش برای دریافت خدمات لازم در خصوص این رشته ها باید به این هیات ورزشی مراجعه کنند.

به گزارش90 البرز، معصومه افشار اظهار کرد: با شکل گیری فدراسیون آمادگی جسمانی تعدادی از رشته های ورزشی زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی از آن جدا و به آمادگی جسمانی اضافه شده است.

وی افزود: به تبع آن در استان ها نیز این اتفاق افتاده است و متولی این رشته ها هیات آمادگی جسمانی است و فعالان ورزش ملزم به دریافت خدمات خود از این تشکیلات جدید هستند.

افشار با اشاره به رشته های زیر مجموعه هیات آمادگی جسمانی استان البرز گفت: آمادگی جسمانی ، کلنتیکس، پیلاتس، انجمن کار با دستگاه‌های آمادگی جسمانی و گروه‌های بادی بیلد و وسایل ارتعاشی، کتل بل و جیمستیک، ایروبیک، استپ و گروه کانگوجامپ، ورزش‌های در آب، تمرینات ورزشی کاربردی ، کراس ترینینگ ، بادی بالانس، باراوسل، فیوژن فیتنس، دوچرخه ثابت و چرخ های سالنی، روش‌های تمرینی  EMS، آمادگی جسمانی پارسی، جامپینگ فیتنس، ایروپامپ و حرکات اصلاحی رشته هایی است که تحت نظارت و مدیریت این هیات در استان است و ورزشکاران و ربیان می بایست موضوعات مرتبط با آن را تنها از طریق این هیات استانی و یا هیات های شهرستانی و کمیته های رسمی هیات استان پیگیری کنند.

نایب رییس هیات آمادگی جسمانی استان البرز با بیان اینکه دفتر هیات آمادگی جسمانی استان البرز در مجموعه ورزشی شهید کیانپور فعال شده است گفت: این دفتر طی روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مراجعین است.