ورزشکاران البرزی یک هزار و ۱۳۱ مدال رنگارنگ ورزشی کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ورزشکاران این استان در ۲ سال گذشته موفق به کسب یک هزار و ۱۳۱ مدال رنگارنگ در سطوح مختلف کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی شدند

90 البرز- بهزاد فروغی همزمان با هفته دولت به ارایه عملکرد ۲ ساله بخش ورزش و جوانان پرداخت و افزود: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن دولت مردمی به ریاست آیت الله رئیسی رئیس جمهورکشورمان، چرخ توسعه کشور در تمامی حوزه ها با اقتدار، سرعت و توان بیشتری در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در همین راستا فعالیت های ورزش و جوانان استان البرز نیز مانند سایر دستگاه ها و حوزه های کشور رونق بیشتری به خود گرفت و دستاوردهای محسوسی را به بار نشاند.

فروغی با اشاره به وضعیت سرانه ورزشی استان و عملکرد حوزه عمرانی، گفت: در حوزه عمرانی طی این ۲ سال ۶ پروژه احداث و به بهره برداری رسید و کلنگ ۳ پروژه نیز بر زمین زده شد ضمن اینکه در سالجاری نیز هفت پروژه در لیست افتتاح قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به وضعیت ورزش قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران طی این ۲ سال اشاره و عنوان کرد: ورزشکاران استان البرز در بخش آقایان موفق به کسب ۴۱۲ مدال رنگارنگ در سطوح مختلف کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی شدند و در بخش بانوان نیز ۷۱۹ مدال رنگارنگ در سطوح مذکور را از آن خود کردند.

وی در رابطه با عملکرد حوزه ورزش همگانی گفت: در مجموع این ۲ سال بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ برنامه ورزش همگانی در قالب همایش ها، مسابقات و جشنواره های مختلف در سطح استان البرز اجرا شده است.

فروغی با اشاره به عملکرد حوزه جوانان نیز تصریح کرد: برگزاری ۲ هزار و ۴۹۰ برنامه اجرا شده اوقات فراغت توسط دستگاههای استان ، صدور ۲ هزار و ۶۰۰ گواهینامه آموزشی سربازان در قالب آموزش سرباز مهارت در سطح استان وکسب رتبه نخست در سال ۱۴۰۱ ، برگزاری ۴۲ جلسه ستاد ساماندهی در شهرستانهای استان، برگزاری ۳۰ جلسه گفت وشنود جوانان با حضور مسولین و تجلیل از ۲ هزار و ۴۰۰ جوان در برنامه های هفته جوان سطح استان نیز از جمله عملکردهای شاخص این حوزه طی ۲ سال گذشته بوده است.